Skip to main content

ببینید این راسیستهای پان ترک

ببینید این راسیستهای پان ترک
بهمن موحدی(بامدادان)

ببینید این راسیستهای پان ترک تجزیه طلب چقدر بی منطق و دروغگو و خودبزرگ بین هستند، ذره ای منطق در وجود این جماعت نیست فقط نفرت پراکنی و لجن پراکنی می کنند. اینها به قدری دروغگو وبی منطق و متعصب و خودبزرگ بین هستند که سخنان بسیار مضحک وبی ربط و بیهوده به زبان می آورند به نمونه ای از افاضات این قوم پرستان متعصب توجه کنید:«"80 درصد کادر رزمی تشکیل دهنده ی عملیات فروغ جاویدان را ترکانی تشکیل می دادند که به افکار نژادپرستانه رجوی پیرامون ترکان آذربایجانی، اعتراض داشتند، رجوی این عده را چون گوشت قرمز جلو سگان درندۀ سپاه پاسداران انداخت"»
توجه فرمودید این جماعت چقدر بی منطق و متعصب و دروغگو و خودبزرگ بین هستند. با این جماعت نمی شد یک دیالوگ منطقی را برقرار نمود اینها به قدری متعصب هستند که امکان ندارد بشود با اینها بحث و مذاکره کرد، تنها راه این است که بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر

جمهوری اسلامی، سراغ اینها رفته ودستگیر و محاکمه و زندانیشان کنیم. این جماعت پانترک دیگر گند قضیه را در آورده اند هر موضوع وبحثی را به مسائل قوم پرستی وطایفه گرایی خود ربط می دهند و موضوع بحث را عوض می کنند و مباحث را با افکار عقب مانده و پان ترکی خود آلوده می کنند. آخر یکی نیست به این جماعت بگوید موضوع این مقاله و بحث در باره عملیات فروغ جاویدان مجاهدین می باشد و اصلا ربطی به مسائل ترک وفارس و موضوعات مبتذل و ارتجاعی از این دست که مورد علاقه اینها می باشد ندارد. واقعا اینها دیگر کی هستند و ازکجا آمده اند و اصلا چه می خواهند؟؟!!!
این جماعت راسیست پانترک تجزیه طلب با مرتجعین سلطنت طلب و با مزدوران سایبری طرفدار جمهوری اسلامی یک اتحاد برقرار کرده اند و این سه طیف با همکاری یکدیگر موضوعات و بحث های مفید وجدی را در سایت به انحراف می کشانند و مباحث مبتذل وارتجاعی و همچنین مسخره بازی را جایگزین آن می کنند.، نگاهی به کامنتهای همین صفحه وهمچنین به کامنتهای مقاله بیست وهشتمین سالگرد کشتار زندانیان سیاسی در تابستان 1367 بیاندازید آنوقت متوجه عرایض من خواهید شد.