Skip to main content

ائلیار عزیز, او بی هوا شلیک

ائلیار عزیز, او بی هوا شلیک
دیرنج مین ائللی

ائلیار عزیز, او بی هوا شلیک نمی کرده بلکه افراد خاصی را می کشته. مطلب را یکی از مسئولین به شرط عدم درج نامش به خبرنگار آسوشیتد پرس گفته. یکی از حاضران به خبرنگار روزنامه معتبر تلگراف گفته, علی در حالیکه شعارهای ضد خارجی می داده به میز دو ترک با سه دخترکوسووئی همراهشان نزدیک شده و به سر تک تکشان از نزدیک شلیک کرده که 4 نفر کشته شدند و حال پنجمی وخیم است. او سپس به زن ترک 45 ساله شلیک کرده. متوجه فرار یک رومانیائی الاصل شده که شبیه ماهاست شده و او را هم زده. نگاهی کامل به آنهائی که زیر میزها قائم شده بودند کرده و رفته بیرون و چند نفر مو سیاه دیگر را هدف گرفته. ظاهرا او یکسال برای این حمله نقشه کشیده بوده و دوست افغانی 16 ساله اش خبر داشته. در محله فقیر نشین هم زندگی نمی کرده وضع مادی خانواده خوب بوده. خبرنگاران غربی از وجود متوهمین آریائی نژادپرست در ایران خبر ندارند با وجود این

تشخیص داده اند که او ترکها و عربها را هدف گرفته اما فکر میکنند دعوای بچه مدرسه ای بوده . ظاهرا مانیفستی هم در رایانه اش یافته اند و هنوز پلیس بجز خبر وجود آن در موردش چیزی نگفته.
ماجرای علی خیلی شبیه جان جلاد داعشی لندنی بود. او هم نفرت به کفار را از جامعه مسلمان کویتی اش گرفته بود. او هم در مدرسه با همکلاسیها مشکل داشت. او هم در به داغان بود. اما هر دو راسیست و قربانی جمع اتنیکی که به ان تعلق داشتند بودند..
برخورد احساسی شما با مسئله نه تنها به حل مشکل کمک نخواهد کرد بلکه موجب فرار فاشیسم ایرانی از مسئولیت پذیری خواهد گردید.