Skip to main content

با درود به محمود خادمی عزیز

با درود به محمود خادمی عزیز
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به محمود خادمی عزیز وگرامی، خادمی عزیز، سرانجام جنایتها و چپاولهای این آخوندهای ضدبشر، سرنگونی این موجودات رذل و کفتارصفت است، همانگونه که شما گفتید:«"سرانجام دزدی؛ چپاول؛ اختلاس وحقوق های نجومی سردمداران نظام که به قیمت فقر وسیه روزی مردم وجوانان کشور تمام می شود؛ شعله ورشدن آتش خشم ونارضایتی برعلیه مسببین بی رحمانه ترین استثمار موجود در جهان میباشد."»
سران رذل و کفتارصفت رژیم جمهوری اسلامی از وقیح ترین و بی شرم ترین افراد روی زمین هستند، سران رژیم با بی شرمی و وقاحت ، بیکاری جوانان مظلوم ما را تقصیر خود جوانان می دانند و از خود سلب مسئولیت می کنند و می خواهند صورت مسئله را پاک کنند و می خواهند بی کفایتی و بی عرضگی خود را توجیه کنند. به نمونه ای از افاضات سران رژیم توجه کنید:«"15میلیون نفر از جوانان 20 تا 34 ساله که باید در دوره طلایی جستجو برای شغل بوده و یا کاری برای خود

دست وپا کرده باشند اما ترجیح می دهند در کنج خانه بنشینند"!»
به سخره گرفتن سرنوشت و آینده شغلی - معیشتی بیش از 15 میلیون از جوانان 20 تا 34 ساله تنها وتنها از این سران رذل و کفتار صفت رژیم جمهوری اسلامی برمی آید که زندگی و دنیای شیرین آنها را با تحمیل سخت ترین شرایط زندگی و معیشتی نابود کرده اند وبه هیچ رسانده اند. بی دلیل نیست که اعتیاد وفحشاء که از پیامدهای بیکاری و شرایط تحمیلی موجود است؛ در میان جوانان در ایران میلیونی می شود. بی دلیل نیست که دستگاه امنیتی و قوه قصابیه رژیم، روزانه تعدادی از جوانان محروم ما را که در "دوران طلایی امام گور به گور شده شان" متولد شده اند به جرم اعتیاد اعدام و حلق آویز می کنند و سرنوشت آنها را با مرگ و نیستی رقم می زنند و یا با منتصب کردن آنها به در "کنج خانه" تلاش می کنند بر بیکاری بیش از 15 میلیون نفر از جوانان و دو برابر شدن نرخ بیکاری در میان زنان سرپوش بگذارند و در واقع صورت مسئله بیکاری میلیونها نفر از جوانان را پاک کنند.
به نمونه ای دیگر از افاضات سران رذل رژیم توجه کنید:«"جمعیت میلیونی غیر فعال ، یعنی گروهی که نه تنها برای به حرکت در آوردن چرخ های توسعه و فعالیت اقتصادی تلاشی نمی کنند، بلکه خود را نیز بر قطار توسعه کشور تحمیل کرده وباعث کندی سرعت آن می شوند. هرچه از تعداد غیرفعالان در کشور کاسته شود، یعنی اینکه موتور توسعه با قدرت بیشتری فعالیت خواهد کرد و هرچه بر تعداد غیر فعالان افزوده شود، به معنای قرار گرفتن بار اضافه در قطار توسعه کشور است"»
عجب! ملاحظه کردید که چقدر سران رذل رژیم جمهوری اسلامی ، پررو و وقیح و بی شرم هستند. ادعای سران رژیم در مورد جوانان بیکار، دروغ بزرگی است که برای توجیه بحران بیکاری به کار می برند. کدام جوان بیکار که تا کنون دروازه های بازار کار! دهها بار دست رد به سینه اش زده ، این فرمولبندی سران رژیم را باور دارد؟! ما هر روز شاهد هستیم که دولت و کارفرماها(اکثریت کارفرماها وابسته به سپاه پاسداران ضد خلقی هستند) به بهانه های مختلف مثل کمبود نقدینگی، پایین بودن تقاضا، کمبود مواد اولیه برای تولید کارخانه، مراکز کار را تعطیل و کارگران را با سابقه بیش از بیست سال از کار اخراج می کنند. وضعیت بازار کار در ایران بسیار بحرانی است و بازار کار مملو از اخراج و بیکار سازی است، ادعای بی شرمانه سران رژیم مبنی بر وجود جمعیت میلیونی غیرفعال، توجیه شرایط کنونی و تحمیل ریاضت کشی اقتصادی است.
سران رذل رژیم جمهوری اسلامی چاره ای جز متوسل شدن به دروغ و وارونه نشان دادن شرایط کنونی کارگران و جوانان بیکار تحصیل کرده وغیر تحصیل کرده است.
{سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر و ضد انسانی و ضد ایرانی جمهوری اسلامی به دست خلق شریف و قهرمان ایران حتمی است.}