Skip to main content

به راسیست پان ترک ع. ب. تورک

به راسیست پان ترک ع. ب. تورک
بهمن موحدی(بامدادان)

به راسیست پان ترک ع. ب. تورک اوغلی
قدری ادب داشته باش و متوجه باش که چه می نویسی ، من نمی دانم که چرا آقای توکلی فحشنامه های تو را درج می کند، تو به هموطنان گیلک و مازنی توهین کرده ای و نمی دانم که چرا این فحشنامه شرم آور تورا منتشر کردند. در ضمن هر توهینی که به شاعر محبوب ایرانیان فردوسی کردی من آنرا حواله می دهم به شاعر دستمال بدست و ... مال محمدحسین بهجت شهریار که مداحی شاه وشیخ را می کرد و در زمان پهلوی از دفتر فرح، ماهیانه پولهای هنگفت می کرد و در زمان شیخ نیز کارش به جایی رسید که در شب شهادت موسی خیابانی شعری را به خمینی تقدیم کرد و در آن از قاتلان موسی خیابانی تجلیل کرد ودر خیانت به مردم تا حدی جلو رفت که در رثای!!! دو موجود پست وبی ارزش به نام سیدعلی خامنه ای و اکبر هاشمی رفسنجانی شعر گفت.
در ضمن زنده یاد امیرمختار کریمپور شیرازی به هیچ وجه به شما و آن افکار نژادپرستانه و

پان ترکی تان ارتباطی ندارد. زنده یاد کریمپور شیرازی ، مدیر روزنامه «"شورش"» یکی از یاران وفادار دکتر محمد مصدق رهبر فقید نهضت ملی ایران بود که در پادگان لشکر 2 زرهی ، در حضور اشرف پهلوی او را زنده به آتش کشیدند و به شهادت رساندند
کریمپور شیرازی یک مبارز آزادیخواه و میهن پرست بود و افکار زنده یاد کریمپور شیرازی کا ملا با افکار شما راسیستهای پان ترک در تضاد است و از زمین تا آسمان فرق می کند.
عارف قزوینی نیز از مبارزین و شاعران بزرگ ایران در دوران مشروطه است و به اندازه کافی شخصیت عارف بزرگ است و با توهین های شما راسیستهای پان ترک ، عارف قزوینی کوچک نمی شود.
احمد کسروی نیز یکی از بزرگان تاریخ ایران است که هم دربار پهلوی و هم این آخوندها به خونش تشنه بودند و زمانی که به دست آخوند نواب صفوی ترور شد، دربار پهلوی قاتلین اورا بدون کمترین مجازات آزاد کرد!
هرچند لذت می برم که تو عصبانی می شوی و از فرط عصبانیت ، مطالب مضحک و بیهوده و بی ربط و توهین آمیز می نویسی