Skip to main content

فارسی شکر است بقول جمالزاده

فارسی شکر است بقول جمالزاده
Anonymous

فارسی شکر است بقول جمالزاده . فارسی قوم و ملت و نزاد نیست بلکه یک زبان غالب و اکثریت در ایران است . در ایران کسی نمی گوید فارس است بلکه اسم استان و ولایت خودرا میگیوید یا میگوید ایرانی است . تجزیه طلبان آذری بدلبل کینه قومی و نادانی اجتماعی و بی خبری از جامعه و جغرافیای ایران و برای اینکه از ابهت دشمن خود بکاهند و برای فریب خود و دیگران و برای جرئت دادن بخود ، بجای نام ایران و ایرانی ، سراغ فارس و فارسی رفته اند که در ایران موجب خنده مرغابی ها میشود . از 35 استان فعلی ایران ، 30 استان آن با یکی از لهجه های زبان فارسی حرف میزنند مثلا لرها بخایاریها کرمانیها مشهدیها خراسانیها اصفهانیها شیرازیها فارسها گیلانیها مازندرانیها ایلامیها سیستانیها خوزستانیها بوشهریها یزدیها و الا آخر . سایت گلوبال اگر لابی تجزیه طلبان آذری نیست باید یک نقشه جغرافیایی ایران را در بالای خود نصب کند تا پان ترک

بیسواد نادان و ناشناخت با کشور ایران بداند ایران کجاست و جمعیت اش چبست وگرنه فکر میکند در ایران 4 میلیون فارس بر چهل میلیون آذری حکومت میکنند . آنوقت باید گفت این توهین است چون چرا اینها اینقدر بی عرضه و ضعیف هستند که زیر نفوذ فارس قرار دارند .
طبق گزارشات رسانه های غرب در کشور ترکیه یک جنایت ترکی سنی اردغانی علیه حداقل 50 درصد ساکنین این کشور در حال وقوع است و آذری های تجزیه طلب ایران به سفارش سازمانهای امنیتی بیگانه و برای رد گم کردن و آدرس غلط دادن به کاربرن این سایت سراغ پرهین عثمان یعنی فارس استعمار گر و علی سنبلی ضد خارجی در آلمان ، رفته اند . به کمنت های این 3-2 نفر غرض ورز و بیسواد در این صفحه در امروز نگاهی بیفکنید تا ببینید اینها چگونه سر خود را زیر برف کرده اند و بجای افشای اردغان و مبارزه ضد آخوندی ، به هو و جنجال در اطراف فارس و علی سنبلی می پردازند . این کار اینها فقط کینه اپوریسیون و نیروهای سیاسی ایرانی را بر می انگیزد و در آینده در دادگاههای صحرایی خلقی پاسخگو خواهند بود .