Skip to main content

اوج نژادپرستی، عربهای تکفیری

اوج نژادپرستی، عربهای تکفیری
Anonymous

اوج نژادپرستی، عربهای تکفیری و سلفی و وهابی هستند که فتوی داده اند تصرف جان و مال و ناموس شیعه ( از جمله ما ترکها ) مباح است. در صدر اسلام تعداد زیادی از ترکها بعنوان کنیز و غلام در دربار خلفا به این عربها خدمت می کردند اصلا ترک در عربی یعنی کافر و برده. عربها به ترک مملوک می گفتند!
عربها در دهها کانال ماهواره ای و تلویزیونهای ملی بخاطر نژادپرستی و تعصبات مذهبی صبح تا شب ترکهای صفوی را بجرم شیعه بودن مورد اهانت و توهین قرار می هند کسی اعتراض نمیکند اما یک مطلب در یک روزنامه کوچک محلی را بهانه قرار داده برای خودنمایی و کسب مشروعیت با آویزان شدن از ترکهای آذربیاجان جونبی ما آذری باشیم یا ترک ربطی به غیر ترک از جمله شما عربها ندارد. شما عربها بخاطر منافع عربستان است که طرف ما ترکها را می گیرید ایران را هم از هم بپاشید بعد می آیید سراغ ما مثل ترکمنهای شیعه شمال عراق که قتل و عام و کشتار

شند تنها بجرم شیعه بودن.
خنده دار اینکه این عربها مدافع حقوق زنان شده اند در حالیکه زن را نصف مرد می دانند و در بیشتر کشورهای عربی زنها از حق رای و رانندگی محروم هستند. در بین همین عربهای ساکن چند محله در اهواز یا به قول شما ملت عرب اهواز آیا یک دختر عرب اجازه دارد با یک پسر غیر عرب ازدواج کند؟
ما ترکها نیازی به حمایتهای دروغین عربها و دیگران نداریم