Skip to main content

با تشکر از پویان انصاری گرامی

با تشکر از پویان انصاری گرامی
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از پویان انصاری گرامی، پویان جان شما استادانه در شعر خود جنایات رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی را بازگو کرده اید و از گلهای سرخ پر پر شده در قتل عام های هولناک دهه شصت سخن گفته اید که این گلهای سرخ پر پرشده همانا دلاوران مارکسیست و مجاهد بودند که از شجاع ترین و باسواد ترین فرزندان خلق شریف ایران بودند و از خیانتهای این آخوندهای بی همه چیز وضد ایرانی گفتید که میهن ما را به لجنزار خون وجنون و خرافات اسلامی آلوده کرده اند.
پویان جان می دانم که از کامنت راسیست پان ترکی به نام Azad تعجب کرده ای، این راسیست پانترک با نامهای مختلف مثل Azad ، آتا زنگانلی ، جم ، ناظر ، تهرانلی ، تهرانی وو.... در ذیل تمام مقاله ها ، در کامنتهای خود نفرت پراکنی ولجن پراکنی می کند و پارازیت می اندازد و تلاش می کند با نظرات مبتذل و ارتجاعی خود موضوعات و مقالات ضد رژیم جمهوری اسلامی را منحرف کند

و بحثهای ارتجاعی راسیستی و پان ترکی را جایگزین آن کند و مباحث مفید وسازنده و همچنین مطالب ضد آخوندی را با افکار پان ترکی خود آلوده کند.
من تعجب می کنم کسی مثل این Azad تا چه حد می تواند افکار ضدانسانی و ضد ایرانی داشته باشد که از جنایات چنگیزخان مغول در ایران حمایت کند؟؟!!