Skip to main content

در انتصابات شرم آور رژیم شرکت

در انتصابات شرم آور رژیم شرکت
بهمن موحدی(بامدادان)

در انتصابات شرم آور رژیم شرکت نمی کنیم
وقتی صحبت از انتخابات و مشارکت مردم، در رژیم جمهوری اسلامی می شود به انسان حالت تهوع دست می دهد و چندش آور است. انتصابات شرم آور رژیم مضحکه ای برای فریب مردم است؛ باندهای اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو رژیم بر سر سرکوب وچپاول مردم مظلوم ایران اتفاق نظر دارند. شرکت در انتصابات رژیم به معنای مهر تایید زدن به این رژیم قرون وسطائی است به معنای تایید اعدام و شکنجه و تجاوز و خفقان وسانسور و شلاق زدن و قطع دست و پا در ملاعام است. اصلا برای چه مردم باید به نمایشهای انتخاباتی رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی رای بدهند؟! این رژیم به عنوان یک حاکمیت مذهبی خشن ترین شکل استبداد را در جامعه ایران پیاده کرده است که در دنیا نمونه ای ندارد؛ این رژیم قرون وسطائی بر همه شئون زندگی مردم ایران دخالت می کند، پس شرکت کردن در نمایشهای انتخاباتی رژیم فقط وفقط

به نفع رژیم خواهد بود.
رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی به مثابه یک نظام سرکوبگر مبتنی بر فاشیسم مذهبی واستبداد مطلقه؛ همه آزادی ها را به طور کامل وبه شدت درهم کوبیده است و مردم را از دایره مشارکت سیاسی به طور کامل کنار نهاده است.
نمایش انتخابات رژیم منحصراً به خودی ها و باندهای گوناگون استبداد مذهبی است که در سرکوب و چپاول مردم ایران ، همدست و شریک هم هستند واختلاف آنها فقط و فقط بر سر قدرت و سهم خواهی بیشتر است.
به طور قطع می گویم در نمایش انتخابات به اصطلاح ریاست جمهوری!!! سال 96 ، اکثریت مردم شرکت نخواهند کرد.