Skip to main content

احکام قاتل زنجیره ای، قاضی !

احکام قاتل زنجیره ای، قاضی !
بهمن موحدی(بامدادان)

احکام قاتل زنجیره ای، قاضی ! صلواتی یاد آور جنایات کسانی مثل آخوند خلخالی جلاد و لاجوردی قصاب است؛ واین نشان می دهد رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی غیر قابل اصلاح است.
خلخالی جلاد نمرده است، تنها اسمش از خلخالی به قاضی ! صلواتی تغییر یافته است؛ صلواتی ادامه دهنده راه خلخالی است و به واقع فرزند خلف او می باشد، صلواتی همان بی رحمی و قساوت خلخالی را به ارث برده است، در وجود صلواتی وخلخالی ؛ رحم ومروت و انسانیت وجود نداشته و ندارد. الگوی صلواتی در دادن حکم اعدام به افراد زیر 18 سال و پیر وجوان و زن و مرد، خلخالی جلاد می باشد. به گوشه ای از جنایات هولناک خلخالی از زبان خودش توجه کنید:
«"برای خیلی از همکارانم سوال بود که چگونه می شود اینها را سرجایشان نشاند، عصر از پیش امام بازگشته بودم ...داشتیم می آمدیم داخل کوچه که از داخل ماشین دیدم دوتا بچه پانزده ، شانزده ساله مخفیانه چیزی را با

هم رد وبدل می کردند. دستور دادم آن دو بچه را بگیرند و بگردندشان تا ببینم ماجرا چیه. خودم از کیف پسره این روزنامه مجاهدین را در آوردم. یادم هست فامیلیش شریعتی بود... همانجا آن پسر را با گلوله زدم وبه همراهانم گفتم اینجوری باید با این جانوران برخورد کرد"»
تنها بین خلخالی و صلواتی یک تفاوت عمده وجود دارد، و آن این است که خلخالی مُرد و خلق ایران فرصت نیافتند که او را در دادگاه به محاکمه بکشانند، اما برای صلواتی داستان متفاوت است، چرا که سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی نزدیک است و به زودی صلواتی روانه زندان خواهد شد و باید خود را برای مجازات بسیار سختی آماده کند.
{"به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم جنایتکار وچپاولگر و ضد ایرانی و ضد انسانی جمهوری اسلامی و مجازات سران و مزدوران ریز و درشت این رژیم فاشیستی و مذهبی"}