Skip to main content

"... قاضی صلواتی که در سال

"... قاضی صلواتی که در سال
Anonymous

"... قاضی صلواتی که در سال ۱۳۶۵ مسئول مبارزه با مواد مخدر بود حالا در مجالس تریاک کشی حاضر می‌شود و شرب خمر می‌کند و ..."

"...پروین شیری همسر وی اهل کرمانشاه است. او به خاطر فشارهای وارده از سوی صلواتی از بیماری شدید روحی رنج می‌برد تا کنون ... "

خدا کنه من اشتباه کرده باشم ولی اگه ملالغتبازی درنیاریم؛آقای مصداقی درست مثل خودزنی شما در مقابله با اشرف دهقانی و آرزوی مرگ اشرف (چریک 6 ماهه و جیره خوار انگلیس بودن اشرف، ... و حرفهای دیگه شدیداً ضد مارکسیستها توسط شما)، نمونه حرفهای شما در بالا هم، بنابر تجربه تاریخی و شخصی من تماماً شبیه راههای خودزنی امثال جمشید تفرشی یه! شما هم یقیناً میدونین چنین تاکتیکی تنها و تنها به سود حرفهای اون زن و شوهر شریفتر از شریفه! واسه خودتون عحیب نیست که باز هم به شیوه تفرشی دارین خودزنی می کنین؟!

در ضمن آقای مصداقی لطف کنید و پروسه نجات

در ضمن آقای مصداقی لطف کنید و پروسه نجات خودتون از کشتار 67 رو اینجا یا در طی یه مقاله و یا با دادن مرجع مشخص مثلاً جلد فلان، صفحه بهمان البته با درج مشروح انزجارنامه، ضمانت نامه ...، بهمراه شیوه برخورد دارودسته موش همیشه فراری در زمان همکاریتون با اونها، نسبت به شیوه نجاتتون از زندون و قتلعام رو توضیح بدین. البته ناگفته نگذارم که من برخلاف اون زوج نامسعود از نجات شما از صمیم قلب خوشحالم!

با کمال تشکر،
مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر لیبرتی و هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.