Skip to main content

به یوسف آذربایجان

به یوسف آذربایجان
Anonymous

به یوسف آذربایجان
پیش از تصویب همچین قانونی باید قانون برسمیت شناختن کشتار ایرانیان بدست ترکها و مغولها و سایر مهاجمان بعنوان نسل کشی تصویب شود مثل آلمان که اخیرا کشتار ارامنه بدست ترکان عثمانی را نسل کشی دانست و آب پاکی ریخت روی دست ترکیه که ورود به اتحادیه اروپا را در خواب ببینید. وگرنه چرا کشتار ارامنه نسل کشی باشد اما کشتار میلیونها ایرانی بدست ترک و مغول در آسیای میانه و خراسان و آذربایجان و اصفهان و شیراز و قفقاز و دیگر سرزمینهای ایرانی بدست ترکان سلجوق و تیموری و قزلباشی و قجری و خالی شدن این مناطق از جمعیت ایرانی نسل کشی نباشد. به همین دلیل مسئولان ترجیح می دهند سری که درد نمی کند را دستمال نبندند. وگرنه مردم اکثر نقاط ایران درخواست برسمیت شناختن کشتار آبا و اجداد خود توسط ترکان بعنوان نسل کشی خواهند بود. نسل کشی مگر

چیست وقتی تمام اسناد و مدارک نشان می دهد 300 سال پیش آذربایجان فارسی زبان بوده یا مرو پایتخت قدیم خراسان امروز ترکمن هستند یا قفقاز که اکثرا فارسی زبان بودند ولی امروز نیستند نشان از نسل کشی دارد.
همین آذربایجان تا پیش از صفویه فارسی زبان و مثل بیشتر مردم غرب ایران سنی مذهب بودند با ورود ترکمنهای قزلباش صفوی به آذربایجان و ایران مذهب مردم شیعه شد و زبانشان به نیمه ترکی امروز بدل گشت! این نسل کشی نیست. آیا بیان جنایات مغول و تتر و قجر و ... توهین است.