Skip to main content

کار این آخوندها ی ضد بشر و ضد

کار این آخوندها ی ضد بشر و ضد
بهمن موحدی(بامدادان)

کار این آخوندها ی ضد بشر و ضد ایرانی، از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان است.
اتحاد آخوندهای حاکم برایران و راسیسم پان ترکی را باید نابود کنیم.
نباید تردید داشته باشیم که رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی شبانه روز برای جدایی انداختن میان خلق ایران که برای سرنگونی این حکومت اهریمنی لحظه شماری می کنند توطئه می کند و راسیستهای پان ترک هم با دامن زدن به تفرقه ونفرت میان خلق ایران ، تماماً در خدمت این هدف کثیف رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی هستند(آنهایی که قصد دارند آذربایجان را از ایران جدا کنند و جمهوری مستقل آذربایجان جنوبی را تشکیل بدهند، "راسیست پان ترک هستند" اما مضحک آنجاست که در خدمت منافع آخوندها هستند و رژیم از آنها برای تفرقه اندختن و از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی خلق ایران استفاده می کنند.)

کلیت مقالۀ بالا قابل قبول است و حاوی نکات آموزنده و مفیدی است ، به طور نمونه:
1-«"در ایران طی حاکمیت 37 ساله جمهوری اسلامی شاهد تشدید انواع دسته بندی مذهبی و قومی بوده ایم وشکاف بین آنها تشدید شده است. در این دسته بندی ها تفرقه و کینه و نفرت هست. به خوبی به یاد دارم در مقطع سرنگونی حکومت سلطنتی و انقلاب 57 هویت قومی و هویت ملی به اندازه حال حاضر برجسته نبود."»
2-«"در دنیای امروز نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا هویتهای ملی و مذهبی و نژادی و عشیره ای جعلی و دست سازند. چه کسی این هویت را می سازد؟ واضح است نظم حاکم سرمایه داری که به تفرقه در صفوف طبقه کارگر و صف میلیونی نیازمند است".»
3-«"در همین ماجرا قبول صورت مسئله ساختگی "توهین به مردم ترک" توسط هرجریانی که خود را چپ و آزادیخواه بداند، کمک به باد زدن هویتهای جعلی وسمپاتی به تحرکات ارتجاعی تفرقه افکنانه در میان مردم است".»
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم جمهوری اسلامی و از بین رفتن تعصبات مذهبی و قومی وعشیره ای و نزدیکی هرچه بیشتر ایرانیان به یکدیگر.