Skip to main content

رحمت عزیزی؛ یک فارس ستیز تمام

رحمت عزیزی؛ یک فارس ستیز تمام
بهمن موحدی(بامدادان)

رحمت عزیزی؛ یک فارس ستیز تمام عیار است و مطالب به غایت ارتجاعی و بیهوده می نویسد. او مرتباً در نوشته هایش لجن پراکنی می کند و نفرت قومی را ترویج می کند.
آقای رحمت عزیزی! با بچه طرف نیستی، اینقدر به شعور خوانندگان توهین نکن! این ترکان و قزلباشان صفوی بودند که اعتقاد سفت و سختی به مذهب جعلی تشیع داشتند و مذهب جعلی تشیع را در ایران رسمی کردند و مردمی را که این مذهب نکبت را نمی پذیرفتند سلاخی کردند و سربریدند و شکم پاره کردند. ترکها و قزلباشان صفوی در شهرهای تبریز و اصفهان ودیگر مناطق ایران کشتارهای هولناکی را به خاطر رسمی کردن مذهب تشیع ترتیب دادند. آدم خواران دربار صفوی (چگین ها) ، ایرانیانی را که مذهب تشیع رو نمی پذیرفتند، زنده زنده تکه وپاره می کردند و می خوردند!!!
رحمت عزیزی موذیانه می گوید که رژیم جمهوری اسلامی می خواهد در منطقه امپراطوری فارسی را تشکیل دهد!!!

و باز به شعور خوانندگان توهین می کند، درستش این است که رژیم ضدانسانی و ضد ایرانی جمهوری اسلامی می خواهد در منطقه ،امپراطوری شیعه و هلال شیعی را تشکیل دهد و 38 سال است که به دنبال این هدف است و به خاطر رسیدن به این هدف ارتجاعی ، ایرانیان را به خاک سیاه نشانده اند وثروت و سرمایه های ملی ایران را بر باد داده اند. حتی جنگ امپریالیستی و ضدمیهنی ایران وعراق که نزدیک به یک میلیون نفر از ایرانیان کشته شدند و هزار میلیارد دلارخسارت به کشور وارد کرد، در راستای تشکیل امپراطوری شیعی از سوی این آخوندهای ضد بشر وضد ایرانی بود. رژیم جمهوری اسلامی ، دشمن فرهنگ وتمدن ایرانیان است و دشمن زبان فارسی است و حتی اسامی ایرانی را نیز نمی تواند تحمل کند، پس چگونه بایدبپذیریم که این رژیم به دنبال تشکیل امپراطوری فارسی در منطقه است؟! این آخوندهای حاکم بر ایران، فقط عاشق سینه چاک اعراب شیعه مذهب هستند و اهمیتی به ایران و مردم ایران نمی دهند.
در ضمن ناسیونالیسم ایرانی خواهان نابودی مذهب جعلی تشیع در ایران است ، ناسیونالیسم ایرانی به دنبال آن است که آئین ها و فرهنگ و تمدن قبل از اسلام دوباره در ایران احیاء شود.
به امید روزی که دین انسان ستیز اسلام برای (چه از نوع شیعه اش و چه از نوع سنی اش) همیشه از ایران رخت بربندد.