Skip to main content

خواهش می کنم یک نگاهی به این

خواهش می کنم یک نگاهی به این
بهمن موحدی(بامدادان)

خواهش می کنم یک نگاهی به این نوشته لوائی بیاندازید تا به عمق افکار ضد ایرانی این راسیست پان ترک پی ببرید. در نوشته های این فرد کینه وتنفر از ایرانیان موج می زند. این فرد به خون ایرانیان تشنه است و اگر قدرت داشت یک ایرانی را زنده نمی گذاشت.
به نمونه ای از مغالطات این راسیست پان ترک توجه کنید «"جامعه ایران در اسرائیل ستیزی از خود اعراب داغتر است"» عجب!
مثلا می خواهد بگوید که مردم ایران پشتیبان رژیم جمهوری اسلامی هستند! آخر یکی نیست به این فرد بگوید که مردم شریف و مظلوم ایران با این رژیم بیگانه هستند و هیچ یک از اقدامات و مواضع سیاسی این آخوندهای ضد ایرانی را قبول ندارند. تمام جهانیان این موضوع را درک کرده اند که تکلیف مردم ایران ، از رژیم ایران جداست.
در ضمن لوائی این را بداند که اسم "رستم" برای ایرانیان احترام دارد و رستم نماد دلاوری و فداکاری برای میهن است.

محمدرضا لوائی می گوید، دهه ها است که می نویسم جامعه ایرانی نژادپرست است . اول اینکه جامعه ایران به هیچ وجه نژادپرست نیست، دوم اینکه در طول تاریخ برعکس جوامع دیگر یک مورد نسل کشی و پاکسازی قومی در ایران اتفاق نیافتاده است. چرا محمدرضا لوائی نسل کشی ارامنه توسط ترکان عثمانی را محکوم نمی کند که بیش از یک میلیون ارمنی بیگناه توسط ترکان عثمانی کشته شدند. ایرانیان به خاطر پایبندی به اصول انسانی تا به حال مرتکب نسل کشی و پاکسازی قومی نشده اند ودرآینده نیز نخواهند شد. ولی تاریخ کشور ترکیه مملو از نسل کشی ها و پاکسازی های قومی است.
همانطور که پیش از این گفتم تلاش امثال لوائی ها و همفکرانش این است که هموطنان شریف آذربایجانی ما را از مسیر آزادیخواهی و ضدیت با آخوندهای حاکم بر ایران خارج کنند و این تلاش امثال لوائی ها خدمت بزرگی به رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی است.
لوائی و همفکرانش عاری از هرنوع فکر و اعتقادی هستند جز تنفر وتنفروتنفر.....