Skip to main content

به گمان من برخورد هر دو گروه؛

به گمان من برخورد هر دو گروه؛
Anonymous

به گمان من برخورد هر دو گروه؛ یعنی گروه شریف و گروه شهرام ، با لیلا ، مردسالارانه است چون انگار با کودک یا با زنی گه بلوغ فکری ندارد برخورد میکنند . انتقاد از لیلا اینست مه بین دو گروه خبرچینی میکند و بیشتر به گروه شوهد خود یعنی گروه شریف ضرر میرساند و سعی میکند میان دو صندلی بنشیند و نمی تواند تصمیم بگیرد . از یک زن مبارز که سالها عضو سازمان چریکی است انتظار میرفت که اینقدر متزلزل و سرگردان نباشد . شاید به دلیل این اشتباهات و وجدان ناراحت با قرص سانور دست بخودکشی زد ، بدون اینکه شناسایی شده باشد و خطر دستگیری اش وجود داشته باشد . سئوال ئیگر اینست که گروه تقی شهرام توانست خودرا بازسازی کند و مبارزه را در زمان شاه و شیخ ادامه دهد یا بعد از اعدام و دستگیری و کشته شدن بهرام آرام و وحید افراخته منحل شد ؟ آیا سازمان پیکار و یا سازمانهای خط سومی زمان جمهوری اسلامی را بازماندگان گروه شهرام و

آرام تشکیل دادند و ادامه دادند ؟ تقی شهرام در زمان دستگبری توسط آخوندها ، جزو گروهی بود و فعالیتی داشت ؟ و چرا بعد از انقلاب فرار نکرد یا مخفی زندگی نکرد؟ و آیا علاقمند بود که دستگیرش کنند و در دادگاه از اشتباه خود دفاع کند؟
جناب موحدی ! شما بعنوان کارشناس امور انقلاب ، لطفا اگر ممکن است نظر خود را بنویسید . همچنین نظر همنشین بهار و شاهسوندی و کیانوش توکلی شاید مشکل گشا باشد .