Skip to main content

این پُست در جواب دوستانی است

این پُست در جواب دوستانی است
Anonymous

این پُست در جواب دوستانی است که ابراز همدردی من را زیر سوال بردند. آنهایی که علی دیوید را یک فاشیست بلفطره و ضد خارجی (ضد تُرک/ عرب) و آریایی و هم زادروز هیتلر معرفی کرده اند و در کامپیوترش نیز خیلی مطلب در همدلی نژادپرستانه بیرون کشیدند. از نظر من این "علی" ها بدلیل وجود جو نژادپرستانه ی موجود اسمشان را به محض 18 ساله شدن (به داوید که یهودی هم است) عوض می کنند.
اگر علی دیوید سنبلی راسیست و ضد خارجی بود، چرا آلمانی کُشته؟ حداقل یکنفر پسر 18 ساله ی آلمانی در بین قربانیان است. در ویکیپدیا اعلام شده که دو نفر ازقربانیان آلمانی می باشند.
چند نفر از زخمی های مرکز خرید المپیا آلمانی بوده اند؟ اعلام نشده.

چرا علی سنبلی 18 ساله از جوانان نفرت داشته، چرا؟
چرا دختران به صورت او ماتیک مالیده و روانه ی خانه اش می کنند؟ با توجه به شکایت علی و والدینش به پلیس بدلیل موبینگ در مدرسه (دو بار، یکبار در سال2010 یعنی در 14 سالگی علی و یکبار در 2012 یعنی در 16 سالگی علی دیوید) چرا به شکایت خانواده رسیدگی نشده و موبینگ علی در مدرسه ادامه یافته؟
چرا بیماری احتمالی سندرم کلاین‌فلتر علی توسط پزشکان معالجه ی هورمونی نشده و او را به روانخانه و تراپی فرستاده اند؟ (به عکس 18 سالگی علی دیوید توجه کنید)
به گفته پلیس جسد فرد مهاجم (علی دیوید سنبلی) یک کیلومتر آنطرف تر پیدا شده . آیا کسی که یک کیلومتر فرار می کند تا دست به خودکشی زند ؟ چرا بلوز جسد علی دیوید آبی روشن است، در حالی که در فیلم کُشتار جلوی درب مکدونالد و در فیلم پُشتبام پارکینگ ماشینها بلوز مشکی به تن دارد؟ چرا قبل از خودکُشی لباس عوض کرده؟
مسائل مطرح شده و بدون پاسخ:

خبرنگار آلمانیی که از بالکن هتل فیلم کامیون سفیدی را در نیس/ فرانسه مخابره می کند. کامیون ابتدا آهسته و سپس سریع مردم را به زیر می گیرد و راننده اش از داعش است!



فیلم از نقش خبرنگاری آلمانی می گوید که زنش جاسوس موساد است و حداقل دو فیلم مخابره کرده و در نیس/فرانسه و در مونیخ/آلمان دقیقن در محل و صحنه ی خبر بوده. فیلم توسط تنها خبرنگار در منطقه بطور گسترده در تلویزیون و اینترنت پخش شده است. خبرنگار تازه از نیس فرانسه به شهرش مونیخ/ آلمان بازگشته. او (خبرنگار) اقدام تروریستی شهر نیس / فرانسه بوده که در آن کامیونی سفید رنگ با راننده ی داعشی به صف مردم حمله کرده و زنان و کودکان را زیر گرفته است. خبرنگار آلمانی شهر نیس، درست چند روز بعد در منطقه ی مرکز خرید مونیخ در صحنه حضور دارد. همسر این خبرنگار جاسوس علنی موساد اسرائیل است. او (خبرنگار) همه جا هست! اگرچه پلیس همه ی راهها را بسته. او در این صحنه قرار دارد و فیلم را پخش کرده است. بعدها گفته می شود که فیلم اول توسط توریستی از کواسی به تصادف گرفته شده و او به تصادف در روبروی مکدونالد نشسته و از خیابان فیلم می گیرد با موبایلش و به "تصادف" پس از حضور علی دیوید سنبلی روی علی دیوید (قبل از شلیک توسط او ) دوربین را زوم میکند!
خرید اسلحه از طرف علی دیوید سنبلی از بخش خاکستری اینترنت!
دوست افغانستانی علی دیوید سنبلی قبل از عملیات کُشتار علی به پلیس مراجعه کرده یا بعد از آن؟
به نظرم می آید که احتمالن برای دسترسی به اسلحه با توجه به احتمال آموک این جوان کمک شده است. او ساعت 4 ظهر قراری در مرکز خرید داشته با دوست افغانی اش.
دوست افغانستانی علی دیوید سنبلی قبل از عملیات کُشتار علی به پلیس مراجعه کرده یا بعد از آن؟
ساعت 5.5 حمله از مکدونالد را شروع کرده. فیلمی از تیراندازی علی سنبلی گویا از طرف توریستی از کشور کواسی با موبایل گرفته شده. ابتدا طرف از خیابان فیلم گرفته. دو موتور سوار بطور کامل سرشان را بطرف علی می چرخانند. هر دو کاملن پوشیده و با کلاه کاسکت هستند. در همین لحظه دوربین "موبایل " روی علی که هنوز شلیک نکرده کاملن زوم می شود. دو نفری از خیابان فرعی «قبل از شلیک» بطرف علی در حال دویدن هستند. بعدن شلیک حدود 18-20 گلوله انجام میشود. این دو نفر دونده بجای فرار اما در خط اصلی و جهت شلیک قرار می گیرند!
فیلم بردار انگار در تمام مدت منتظر عمل شلیک توسط علی نشسته!
دونده های خیابان فرعی از چه فرار می کنند؟ شلیک شروع نشده و چرا آنها در حین شلیک خود را در تیررس علی سنبلی قرار می دهند؟ آیا آنها جزو کُشته شدگانند؟
فیلم توسط تنها خبرنگار در منطقه بطور گسترده در تلویزیون و اینترنت پخش شده است. خبرنگار تازه از نیس فرانسه به شهرش مونیخ بازگشته.