Skip to main content

آقای دکتر که حتما دکتر هم

آقای دکتر که حتما دکتر هم
Anonymous

آقای دکتر که حتما دکتر هم هستید ، همین الان یه غیر ترک زبان که به توران میرود با توهین تحقیر و... روبرو و هر جا که میرود کلاه بر سرش میگذارند ، قیمتهای چند برابر از او طلب و اگر اعتراض کند مورد میهمانوازی ترکان قرار گرفته و آنچنان کتکش میزنند که اگر فرار نکند جان شیرینش را از دست میدهد و این تاثیر گفته‌های دکترینی چون شما دکتر هست ، شما کاملا تحت تاثیر افکار پان ترکیسم و پیشه وری هستید و تاریخ را یا نمی دانید یا از روی کینه دروغ تحویل مردم میدهید .
۱ اگر همین زبان پارسی نبود کرد و بلوچ و عرب و ترک هر جا که می رفتند باید با ادا و شاره صحبت می کردند .
۲ شما همون کتابهایی که گفتید نوشته اید که من از محتوای اونها کاملا بی اطلاع هستم رو به زبان پارسی نوشته و .... که شما وامدار زبان پارسی و مدیون این زبان هستید
۳ برید از کارو دردریان برادر ویگن خواننده که یک شاعر محبوب هست یاد بگیرید

او خود را وامدار زبان پارسی میداند
۴ مگر چقدر ترک زبان در ایران وجود دارد که شما میگویید که نباید این زبان غالب باشد به تعبیر حرف شما ، ( به شماره ۱ رجوع کنید )
۵ ترکها یا همون غزها اگر تاریخ را بخوانید به ایران حمله کردند و حکومت غزنویان رو تشکیل دادند ، غزها مردمانی وحشی از آسیای میانه بودند که زرد پوست و تنگ چشم بودند .
۶ اگر فرزندان ایران زمین قرار باشد به زبان مادریشان درس بخوانند افرادی مثله شما ها دیگر هیچ چیزی از سرافرازی ایران زمین و دلیرانش به فرزندان ایران یاد نمی دهند ، حمله اعراب به ایران و نابود کردن زبان و فرهنگ ایران و تکلم مردم به زبان اجنبی به مدت چند قرن خاطر حضورتان هست .
۷ بهتر نیست که اگر بلد نیستید میان اقوام ایرانی آشتی و صلح برقرار کنید ساکت بشید و بجای آب به آسیاب دشمن ریختن و حرف از تجزیه طلبی زدن و بالقوه رو به بالفعل تبدیل کردن به قول شما باز هم ساکت بشید و گذران عمر کنید .