Skip to main content

به در گاه حضرت اسامه مجددی

به در گاه حضرت اسامه مجددی
Anonymous

به در گاه حضرت اسامه مجددی سلام
دوست عزیز در مقام دمکراسی اولین ارزش وشرط حق انتخاب هست. یعنی حق داشتن استقلال و مستقل بودن یک انتخاب در دمکراسیهای موجود است ، حال انتخاب این مهم هیچ ربطی به نژاد ، رنگ ، هم زبانی وسایر تعلقات دیگر ندارد. پس اگر اسکاتلند می خواهد از انگلستان جدا بشود ، این انتخاب اسکاتلند هیچ ربطی به هم زبان بودن آنها ندارد و یا اگر پاکستانیها با هندیهای هم نژاد از هم جدا در دو کشور مختلف زندگی می کنند یعنی هم نژاد بودن آنها هیچ ربطی به انتخاب آنها ندارد.در همین رابطه تعلقات ایرانی بودن گیلکها و یا هم زبان بودن آنها با فارسها هیچ ربطی به انتخاب آیندۀ آنها نخواهد داشت. به نظر من درک جنابعالی از مقولۀ دمکراسی خیلی نارسا هست ، به همین دلیل به شهادت همین کیقیت جنابعالی نمی توانید آقای کیانوش توکلی باشید.

من سالهاست شاهد فعالیت افراطیون راست نژاد پرست و چپ های افراطی عقب مانده در این سایت هستم که این دو گره شدیدا مخالف نیروی اعتدال در این سایت هستند . متاسفانه نیروی سازندۀ اعتدال یا به اصطلاح دیگر نیروی میانۀ بالانس ساز از دست این دو گره فراری هستند.اینها در برابر منطق اعتدال با جوه سازی و حذف نوشتۀ آنها و یا سانسور مشغولند.
از طرف دیگر انتخاب نامهای مختلف در کامنت ها قرار دادیست و نوشته ای که گویا من را می شناسی، گی چه بشود این هوش و ذکا مبارکتان باشد، من با هر نام قراردادی یقینا خودم هستم.اگرمشکلی هست با نظر من برخورد کنید به نقد بکشید ،دیگر پلیس مخفی بازی یعنی چه ؟ حقیقتا تلاش برای مچگیری از عجز و از درماندگی هست. با احترام به دمکراسی