Skip to main content

با تشکر از متن بسیار زیبای

با تشکر از متن بسیار زیبای
Anonymous

با تشکر از متن بسیار زیبای آقای لوائی . من تلاش خواهم کرد انتقادات خود را به ادعا های متناقض در این متن را بیان کنم ، اما خودم شخصا این را بصورت عمومی

یک . لاف نترسیدن و مطرح کردن آن یک موضوع رئالی نیست ، چون هر موجود عاقل زنده باید ترس داشته باشد از ضرورت بیولوژی ناشی می شود حال آقای لوائی چطور این مهم را انکار می کند. علاوه بر این ، این ادعا پدیده ی مدرنی نیست. یک جوری ها علائم انتحاریست و در برابر دیگر اندیشان نشان از نداشتن انعطاف و صبر است حتی نداشتن تمایل اعتلاف می باشد.
دو . ادعای حقیقت گوئی ، راست گوئی و بی پروائی آقای لوائی حتی اگر حقیقت هم داشته باشد سبب و باعث ضرر و باخت حرکت و ملت آذربایجان باشد!! از عقلانیت نیست.
از تکبر شخصی شماست. چون می خواهی حقیقتها را بگوئی نه به یک هدف خواص کمک کنی !
سوم .هر متخصص در عرصه ی تخصص خود می تواند مفید باشد، به چیز هائی که از آن اطلاع نداری نظر دادن از کم عقلیست،
چهارم . تا زمانی که موازن قدرت بین ظالم و مظلوم یکی نیست ، حرکتهای ناشیانه ی مظلوم از فقر فرهنگی از نادانی اوست که سبب فلاکت بی نهایت برای اوست. نفهمیدن این مهم از خطای عقل است.

ملت آذربایجان مبارزه می کند برای زنده ماندن ، نه تنها برای خود بلکه برای همسایگان و برای تمام بشریت این را روا می دارد، .
اما من ، مرکزیت ، من ، تمام مرکز و این ادعا ها چه می خواهد در برابر آرمان وآلای ملت آذربایجان بگوید، یعنی من آنچه را دوست دارم گفته و عمل خواهم کرد . به هیچ کس ربطی ندارد....وو......

یک نوع شانه خالی کردن از آرمان خواهانه ی متعهد ، آنارشیسم بی مسئولیت .
خود را یگانه در مر کز دیدن و خود را تنها مرکز حساب کردن،سبب عدم اعتلافها و اتحادها شده است.

دقیقا توپیدن به فراکسیون ترکها از این جا ناشی می شود.من ، و من و دوباره من
این محصول من های آذربایجانی است که حاضر پذیرش کومپرمس نیستند.
اما پیام حرکت ملی آذربایجان به اجتماع فارس بر خلاف این من های آذربایجانی این هست که ای فارس شما نمی توانی هیچ ملتی را به تحلیل ببری و آسمیله بکنی ،بر عکس تلاش در این جهت قدرت تخریب و تغیان را در سایر ملل رشد می دهی ،این کار به ضرر همگان هست.