Skip to main content

جناب لوایی،

جناب لوایی،
Anonymous

جناب لوایی،
این نوشته ات یک گام به جلو و چندین گام به عقب است. اینکه قبول کرده ای که می توان از فراکسیون به نفع حرکت استفده کرد گامی به جلو. هیچ کسی فراکسیون را در داخل حرکت نمی داند.
اما تیتر نوشته ات با متن آن یکی نیست. این همه من من من گفتن ، از خود گفتن ، امر کردن ، انگ زدن، دو پهلو بازی، حمله کردن، مظلوم نمایی و تضاد در سخن برای چی؟ بیش از ۴۰ بار از کلمه من استفاده کرده ای و بیش از ۱۹۰جمله در مورد خودت نوشته ای. ادعای نویسندگی نداری اما به عنوان نویسنده راه نجات نشان می دهی. به قول خودت با پول کاری نداری، چیزی نمی فروشی و برای تبلیغ خود پولی نمی دهی. نتیجه بگیریم بقیه خودفروشند و هر جا در مورد هر کسی چیزی نوشته شده، حتما در مقابلش پولی رد و بدل شده. به قول خودت "مافیای رسانه نداری" یعنی هر رسانه ای که خوشت نیامد حمتا مافیاست. همه بد هستند مگر مثل شما باشند و چون به قول خودت

"بعضى ها سر جايشان نيستند" باید تو آنها را لگد مال کنی؟ هم خواهان " استدلال و منطق ، ديالوگ سازنده و محترمانه " هستی هم به راحتی فکر دیگران را "چرندیات، بی منطق و مافیا بازی، لمپنیزم خیانت و.." قلمداد می کنی. در سایت فارسی به فعالین ملی حمله می کنی و باعث شادی دشمن میشوی و هم انتظار سکوت ما را داری. به دروغ گفتن آشکار پناه می بری که گویا پزشکیان زبان ما را "اجنبی" خوانده است. نه عزیز، پزشکیان مخالف "الفبا لاتین" است همانطور که چندی از بزرگان ما خواستار الفبا عربی فارسی در نوشتارها هستند. درخواست فعالین ملی از رژیم برای احیا' حقوق خودشان را "التماس کردن از رژیم" می نویسی. تمام فعالین ما در داخل کشور در چهار چوب قانون دنبال مطالبات خود هستند اما شما با شعارهای زیبنده فقط خودرا فریب می دهی. همین خانواده مرادپور چندین بار خواهان اجرا ماده ۱۳۴ هستند. این التماس نیست بلکه عقلانیت است. شما با کلمات بازی می کنید اما فعالین ما عاقل هستند. شما شعار می دهید اما فعالین ما عمل گرایی را ترجیح داده اند.
ای کاش به خود بیایی ودست از لجاجت برداری. سایتهای فارسی زبان ر ا به جولانگاه اختلافات خود در آوردی حرکت ملی تبدیل نکنی. حمله به شمن کنی پشت تو خاهیم بود. کوچکترین حرفی علیه فعالین بزنی مقابل تو هستیم.