Skip to main content

بله ؛ کاملاً درست است، صد

بله ؛ کاملاً درست است، صد
بهمن موحدی(بامدادان)

بله ؛ کاملاً درست است، صد درصد موافقم و نظر بنده نیز عیناً همین است. کشور ایران ملک پدری هیچکس نیست، کشورایران متعلق به تمامی ایرانیان با هر نژاد و قومیت و زبان و دین و مذهب می باشد. به هیچ وجه نباید در ایران یک قوم، بر قومهای دیگر تحکم و هژمونی داشته باشد. ( هرچند که در ایران ستم ملی وجود ندارد بلکه متاسفانه "ستم مضاعف مذهبی" از سوی حاکمیت پلید و ضدایرانی و ضدبشری آخوندی وجود دارد) کشورایران باید به معنای واقعی کلمه متعلق به همۀ ایرانیان باشد و اقوام ایرانی بطور همسان در جوار هم به زندگی و سازندگی مشغول باشند. اما اینرا راهم باید بگویم که پس از سرنگونی رژیم آخوندی؛ خلق ایران به هیچ وجه اجازۀ تجزیه و تکه پاره کردن ایران را نخواهد داد و به هر قیمتی تمامیت ارضی ایران را حفظ خواهد کرد. خود گردانی استانی و حق تحصیل به زبان مادری آری, تجزیه و تکه پاره کردن ایران هرگز.

هیچکس منکر ظلمی که به اقوام ایرانی از سوی رژیم آخوندی روا داشته شده، نیست؛( در ایرانِ تحت حاکمیت آخوندهای پلید اقوام کرد و بلوچ به جرم سنی مذهب بودن! در معرض انواع آزارها و تبعیض های سیستماتیک قرار دارند و ستم مضاعف را تحمل می کنند) هیچکس نمی تواند آسیب جدی که سیاست های ضد ایرانیِ رژیم آخوندی به فرهنگ و سنت های زیبای اقوام ایرانی وارد کرده را انکار کند.
ما ایرانیان با هر نژاد و قومیت و زبان و دین و مذهب و تفکری باید بپذیریم که رژیم آخوندی دشمن مشترک همه ماست؟! هیچ ایرانی در 38 سال گذشته روی خوشی و آسایش را به خود ندیده است! هیچ کدام مان طعم آزادی و دموکراسی را نکشیده ایم، حال چرا عده ای با دیدگاه های قوم گرایانه و فاشیستی و پانی، می خواهند این سرطان آخوندی را به یک قوم خاص(به قول خودشان قوم فارس)، نسبت بدهند؟!
به امید آنکه شر به اصطلاح اپوزیسیون "اعلیحضرت" و همچنین شر به اصطلاح اپوزیسیونِ "تجزیه طلب و قوم گرا" از سر خلق ایران کم شود.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضد بشری و ضد ایرانی جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان ایران و برپایی یک جمهوری بر اساس اصول حقۀ سوسیالیسم و لائیسیته و دمکراسی.
تنها راه رهایی خلق ایران از جهنم آخوندی ، شروع مبارزات مسلحانه ی توده ای و انقلاب قهر آمیز می باشد.