Skip to main content

با تشکر از اظهار لطف و هم

با تشکر از اظهار لطف و هم
Anonymous

با تشکر از اظهار لطف و هم رایی آقای پسیانلو . برادر زمان بنفع عقلانیت و عاقلان هست. در همین راستا زمان بنفع حرکت ملی آذربایجان هست ، ما اجازه نداریم بی مورد اشتباه بکنیم ، با مسائل ملی آذربایجان احساساتی بر خورد کردن غلط هست و نتیجه اش خیانت خواهد بود. متاسفانه آقای لوائی در ادعاهایش خیلی تناقض دارد ، او می نویسد « من از اشتباهاتم یاد می گیرم » خوب شما دیگران و منافعه ی عمومی وملی دیگران را قربانی می کنید تا یاد بگیرید .کجای این استدلال منطقی هست ؟ در صورتی که شما می توانید بدون اشتباه یاد بگیرید، هنر مبارزه در این جاست. آقای لوائی شما آزادی بیان بی قید شرط را درست فهمیده اید اما مکانش را اشتباه دیده اید. ایران عربستان و...و..مکان فعلی آن نیست ! دیدید بهار عربی در مصر در سوریه به کجا انجامید ؟ اگر آذربایجانی این مهم را نفهمید خدا بیامورزد.

خیر اولسون آقای لوائی ، شما به همه چیز مدعی هستید ولی می نویسید من ادعا ندارم ! شما نگران همه چیز و همه کس هستید ولی می فرمائید من جواب ده و جواب گوی هیچ چیز و هیچ کس نیستم !

آقای لوائی احتیاط و ترس ضمانت سلامتی است . بترسید گفته هایتان ، نوشته هایتان ، ادعایتان به ملتتان و به مکتب تبریزتان تبدیل به خیانت نشود ! محتاط عمل کردن از عقلانیت هست.
هر عضو حرکت ملی باید از کردارش، گفتارش ، مواظب باشد تا به خیانت نرسد.

دیگر بس است هر کس نا موفق بودن خود را در اعمال دیگر فعال ملی تشریح می کند.
این رفتار قیمتش ارزان سطحش خیلی پائین هست. دیگر در حرکت ملی برای این ادعا ها جا نیست.