Skip to main content

اقای جداری امید وارم که صد

اقای جداری امید وارم که صد
Anonymous

اقای جداری امید وارم که صد سال زنده باشی . اما در درون ادمها احساسی وجود دارد که که در اخرین لحظات زندگی خود حقیقت را میگویند .اعتراف میکنند که خطا کردند ویا به کسی ظلم کردند . اعتراف اقا ی ترک اغلو از این نوع اعترافات است که نوشته است (اگرانتقادنباشد،میشودحزب کمونیست شوروی وسوسیالیسم دوران حاکمیت سوسیالیستی.
این حرف رااین حقیرازروی معده نمی گویم،باورکنید،من خودم یکی ازافرادی بودم که بخاطرفروپاشی شوروی خون گریه میکردم.ولی وقتی به کشورهای جداشده رفتم خودفجایع کمونیست هاراباچشم خوددیده وازدهها نفرباگوش های خودشنیدم.
این هاهمگی نتیجه نبودانتقادپذیری درمسئولان وسران حزب بود.)
واقعیت این است که جریان چپ تحت هر نامی در ایران به مردم ایران خیانت کرد . اعتراف اقای ترک اغلو یک سند تاریخی در محکومیت جنایت کاران فدائی و توده ای است. این اعتراف صادقانه

نه با شگنجه ونه ارعاب و نه شلاق بوجود امده است . اقای ترک اغلو بهشت دروغین را با دو چشم خود د ر مسکو باکو دیده است . اقای ترک اغلو میخواهد بگوید حزب بازی و فرقه بازی همه و همه برای فریب من بود .
از اقای ترک اغلو باید تشکر کرد که با جشمانی باز فریب شیادانی مانند لنین و مکتب ترور و پیروان او را باز شناخت.شعار ملل تحت ستم و باور به ملت های غیر فارس نیز از همین مقوله دروغ و فریب ونیرنگ است.
نا گفته نماند باور سیاسی شما مانند ایمان یک موحد است و به ساده گی از ذهن پاک نخواهد شد و سعادت مند کسی که در دوران حیات خود به حقیقت دست یابد و خود را از سراب نجات دهد . شاد کام باشی .