Skip to main content

به "حسن":

به "حسن":
بهمن موحدی(بامدادان)

به "حسن":
بدان که رژیم های شاه و شیخ جنایتکار و خیانتکار بودند و نه جنبش پرافتخار چپ ایران.
فردی به نام حسن؛ کینه و ضدیت عجیبی با جنبش چپ ایران و سازمانهای پرافتخار چریکهای فدائی خلق و مجاهدین خلق ایران دارد. این فرد از یک سو ادعای سلطنت طلبی می کند اما از سویی دیگر خوانندگان را به سایت وزارت اطلاعات بدنام آخوندی به نام "iran interlink " ارجاع می دهد! و از این سایت وزارت اطلاعات تعریف می کند!!!
پرخاش وبرخورد هیستریکِ ساواکی ها ی فراری و سلطنت طلب ها و پادشاهی خواهان پهلوی چی با جنبش چپ ایران کاملاً طبیعی است ، این مرتجعین نسبت به جنبش پرافتخار چپ ایران کینۀ تاریخی دارند. حمله به نیروهای کمونیست و مجاهدین چیز تازه ای نیست به ویژه از طرف عوامل وزارت اطلاعات و سلطنت طلبهای پهلوی چی.پس از تلاش نا کام برای کم رنگ کردن نقش مقاومت امروز ما شاهد هم صدایی رژیم، هواداران سلطنت(بویژه ساواکی ها) -

عناصر منفعل و وازده هستیم که تلاش دارند بر طبل بیهوده بودن مبارزه بکوبند و پاسیویسم را تئوریزه کرده و به خورد مردم ایران بویژه نسل جوان بدهند. از این رو است که امروز تمام عناصر داخل و بیرون حاکمیت بر طبل یاس و نا امیدی می کوبند و ترجیح می دهند در خلا وجود یک اپوزیسیون منسجم، رادیکال و انقلابی به تبلیغ بی تاثیر بودن مبارزه به پردازند ازاین رو جهت پیشبرد این امر عناصر رنگارنگ خود را به صحنه آورده اند. از سلطنت طلبان و ساواکی ها و نیروهای بی خاصیت(خنثی) گرفته تا شکنجه گران و زندانبان های دیروز و امروز( گنجی و نبوی و سایر شرکا، رضا پهلوی و اطرافیانش، نگهدارو دارو دسته اش و…. در خارج از ایران و در داخل، آیت الله ها و غیر آیت الله های رنگارنگ مثل رفسنجانی، هادی غفاری، کروبی و موسوی و…..تا نوری زاد و خزعلی و….) همگی هم صدا بر این پای می فشارند که مبارزه بی حاصل است وهیچ بدی نرفته است که بدتر جایگزین آن نگردد.