Skip to main content

این ترک اسکاتلندی نشان میدهد

این ترک اسکاتلندی نشان میدهد
Anonymous

این ترک اسکاتلندی نشان میدهد که تجزیه طلب آذری حامی رژیم داعشی آخوندی است چون خود را در مقابل گروههای اپوزیسیون ایرانی قرار میدهد .
همانطور که قبلا گفته شد راسیسم شونیست آذری نیرویی است ماوراء ارتجاعی در کنار اسلام داعشی آخوندی که خلاف منافع مردم ایران و اپوزیسیون مترقی ایرانی شعار میدهد و نفس های آخر را میزند.
وظیفه مردم آذربایجان و ملت ایران است که اینها را با ورود به کشور دستگیر و تحویل دادگاههای خلقی صحرایی بدهند تا برای چرچیل و تیمور لنگ یک فاتحه و اشهدا قربت اله الله سر بدهند .
این فرد از جمله نادان ترین و فالانژ ترین و کینه توز ترین مغولزادگان ضد انسان و ضد فارس و ضد ایرانیست که بدلیل 70 سال زندگی در غرب هیچگونه پیوند انسانی عاطفی با مردم ایران ندارد و یک مهره فاشیست است که کارش فقط تولید تنفر علیه ایران و اپوزیسیون ایرانی است. وی بارها دراینجا نشان داده که راستگراتر از داعش

است و چنانچه امکان بیابد حاضر است فرهنگ تمدن و آثار باساتنی و فرهنگی و موزههای ایرانی را به آتش بکشد و نابود کند . وظیه اپوزیسیون ایرانیست او را شناسایی کند تا در روز مناسب برای همیشه خنثی نماید چون به افراد مخرب ضد بشر نباید رحم کرد و اجازه داد در اروپا بنشینند و علیه مردم فلک زده ایران فعالیت ضد انقلابی انجام دهند .