Skip to main content

به سازاخ

به سازاخ
Anonymous

به سازاخ
حالا معلوم می شود که حق با لوایی است. یکی می نویسد لوایی شغل قماربازی دارد‍))) خنده دارترین حرف. یکی گیر داده به زبان انگلیسی لوایی. انگار جرم بزرگی مرتکب شده است. احمد اوبالی می خواست از لوایی سو استفاده سیاسی کند که نتوانست. به ملت آزربایجان اینهمه دروغ نگویید. « فردی که از هیچ و با دستان خالی روح امید رهایی ملت ترک آزربایجان را در همه ما دمید، امروزه این مدیریت داهیانه است که به دیگر استعدادها فرم و شکل می دهد»
گوناز و حقوق آن را واشنگتن می دهد. این را همه می دانند. دستانی در جیب بخش حساس دولت آمریکا. مردم باید بدانند که به قول همان اندازه که پزشکیان برای حرکت خطر دارد یک کارمند آن بخش حساس س... هم خطر دارد. دست فرد مذکور خال نیست. در ترکیه و باکو برای کسانی که ربطی به حرکت ندارند خانه های آنچنانی با پول دولت آمریکا و به نام هزینه کردن در راه آزربایجان خریده. الان کارمندان

گوناز که حقوق های چندین هزار دلاری دریافت می کنند اصلاْ نمی توانند نام آزربایجان را ببرند. یک فیلمی مثلاْ از مرتضی مرادپور در گوناز به اندازهٔ دهها هزار دلار ارزش دارد و مثل عسل گرفته می شود و صرف عیش و نوش های آنچنانی می گردد. اتفاقاً اگر لوایی خود را به اینطور بیزینس شرم آور نیالوده خوب کرده است. شما نگران نوع زندگی لوایی نباشید. او اگر از گوناز و بعضی کثافت کاریهای آن دور شده عاقلانه رفتار کرده. گوناز در بین نسل نو به گوداز تی وی مشهور است. دلم برای مردمی می سوزد که ناجیش یک مامورس...است. مدیریت داهیانه؟؟ ای کاش لوایی طبق گفتهٔ شما زبان انگلیسی را بلد نباشد تا به بازیهای کثیف کشیده نشود. با الهام از سخن لوایی می گویم: گور پدر آنوری و اینوری. گور پدر کسانی که حرکت ملی را لاتاری خانه و بیزنس خویش ساخته اند. گور پدر کسانی که پول سرویس حساس دولت آمریکا را صرف کثافتکاریها و حذف رقیبانی که دشمن می پندارند می کنند و به مردم به دروغ می گویند ما چیزی نداریم. وقتی از گیر دادن به زبان انگلیسی لوایی سیر شدی به فرزند همان ناجی مردم آزربایجان بگو که ترکی یاد بگیرد و از ترکی حرف زدن شرم نکند. تا آنجا که فهمیدم لوایی طبق گفتهٔ شما و اعترافات شما عقاید خود را به مزایده در سرویس های خارجی آنچنانی نگذاشته است. او خود را برای تخریب های بیشتر آماده کرده است که اقدام به نقد از لمپنیسم و چته ها می کند. کاش او صندوقچهٔ اسرارش را بگشاید. اطمینان دارم بوی کثافتکاری بعضی ها دنیا را بر خواهد داشت.