Skip to main content

عرن اردم در سخنانی مدعی شد که

عرن اردم در سخنانی مدعی شد که
جمال

عرن اردم در سخنانی مدعی شد که هزاران مدرک محرمانه در اختیار دارد که نشان می دهد دولت ترکیه از علمیات های داعش در این کشور باخبر بوده و اقدامی نکرده است. داعش در بروکسل عملیات تروریستی انجام می دهد بلافاصله برعهده می گیرد ولی در جاده استقلال استانبول عملیاتی که به داعش ربط داده شد را برعهده نگرفت. حمله انتحاری به فرودگاه استانبول نیز به همین گونه بود.




به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، عرن اردم، نماینده استانبول در پارلمان ترکیه در اظهاراتی مهم در ارتباط با حملاتی که در ترکیه صورت گرفته و به داعش ربط داده می شود گفت: 15 الی 20 هزار صفحه مدرک محرمانه در دست دارم که در آن ها مشخص می شود داعشی هایی که در ترکیه قتل عام صورت می دهند قبل از هر عملیاتی کاملا زیر نظر بوده، استراق سمع شده و کنترل می شدند. این شنودها و کنترل در داخل دولت صورت گرفته و دولت بر این عملیات ها چشم پوشی کرده است.
وی افزود: در خصوص حملات داعش در ترکیه و این که واقعا داعش این کار را انجام می دهد شبهاتی وجود دارد. زیرا مسئولیت هیچ کدام از حملات را داعش بر عهده نمی گیرد. داعش در بروکسل عملیات تروریستی انجام می دهد بلافاصله برعهده می گیرد ولی در جاده استقلال استانبول عملیاتی که به داعش ربط داده شد را برعهده نگرفت. حمله انتحاری به فرودگاه استانبول نیز به همین گونه بود. وقتی داعش این عملیات ها را برعهده نمی گیرد بنابراین این عملیات ها خارج از کنترل این گروه تروریستی است. این حملات از خانه های سازمانی جدا از یکدیگر نشات می گیرد. این خانه های سازمانی با افتادن به تله شبکه های اطلاعاتی در ترکیه این عملیات ها را انجام می دهند. در ترکیه این حملات از سوی یک سری شبکه های اطلاعاتی سازمانده می شود. این شبکه های اطلاعاتی با سازماندهی این حملات زمینه را برای کودتای 15 جولای فراهم کرده بودند.