Skip to main content

آقای ناصر کرمی , ژورنالیست

آقای ناصر کرمی , ژورنالیست
lachin

آقای ناصر کرمی , ژورنالیست مدرن که ایران را می خواهید به جهنم تبدیل بکنید و ساکن کشوری هستید که استقرارش تا اندازه ای مدیون آزربایجان و ترک هاست و کسی که باور دارد شکست فاشسیم هیتلری چیزی را برایشان به ارمغان نیاورده است. باز هم تاریخ تحریف شده را بازگو کردید تا افکار قرون وسطائی را تدائی معانی بکنید. 1- فرهنگ ستایش و چاکر و نوکرم از سلسله هخامنشیان به ارث رسیده است. اگر باور نمی کنید به خرابه های تخت جمشید نظری بیاندازید و ببینید که در دیوارهای نقش برجسته چطوری پادشاه (( عادل )) بر تخت نشسته و ملت گشنه و گرسنه چطوری از محصولات کشاورزی که با بیگاری بدست آمده است به این پادشاهان تقدیم میکنند. شما که در دستگاه رژیم منفور پهلوی دوم بودید و خوب میدانید که اختلاف بزرگ نخست وزیر هویدا با وزیر دربار یعنی اسدالله اعلم بر سر این بود که کدام یک به شاه نوکرتر, چاکرتر و جان نثار تر بود.2- تنها ترک

ها نیستند که به این سرزمین مهاجرت کرده اند . شما اتفاقآ آخرین مهاجرانی هستید که به این سرزمین تشریف آورده اید.3- ملت ترک ایران می داند که عنوان هائی مثل ( سر و گوش ) به آزربایجان دادن ها مغلطه ای بیش نیست و نبوده است به این خاطر که هر شخص ترک معنی این شعر (( روز سختی خاک آزربایجان سر می شود...... وقت آسایش همان سر, خاک بر سر می شود)) را بهتر از شما می دانند و درک میکنند و در طول تاریخ معاصر هم چهار بار تجربه کرده اند. 4- اگر آیت الله های رنگارنگ خود را از بازمانده گان حضرات میدانند , اقتصاد وسیاست کشور را بدست محکم گرفته و ولکن معامله هم نیستند , بیشتر از نبایستی بیش ازاین انتظار داشت چونکه حزب الله تفاله ها و پس مانده های حزب رستاخیز است. لااقل آیت الله شریعتمداری این عرضه را داشت که (( سیاست را جدا از دین)) بداند و در این راه همه چیزش را هم از دست داد. . تازه اگر دست آورد های انقلاب مشروطه که یک آخوند مرتجع بدست انقلابیون به دار آویخته شد بدست رضا میر پنجه نابود نمی شد , ملت , در انقلاب بعدی عکس یک آخوند مرتجع دیگر را در کره ماه جستجو نمیکردند. 5- اگر در زمان قاجاریان مدرسه دارلفنون تاسیس شد و مطبوعات آزاد نتیجه به اتقلاب باشکوه مشروطه داد, در زمان پهلویان , زندان های اوین, و زندان های قصر تاسیس شد و حزب رستاخیز پایه های انقلاب اسلامی را پی ریزی کرد...
(( قصر قاجار در سال 1213 ه.ق (1176ش) در دومین سال سلطنت فتحعلی شاه در خارج از تهران آن زمان ساخته شد.
این مجموعه دارای یک عمارت بزرگ شامل اندرونی و بیرونی، باغ و کلاه فرنگی بود و این بنا به قصر قجر یا تخت قجر معروف شد.
از ویژگی های این بنا آن است که در بالای تپه قرار گرفته و بنایی سه طبقه بوده است که طبقه سوم آن شامل یک اتاق بزرگ می شد که از چهار طرف مناظر اطراف آن قابل دیدن بود و چهار برج در چهار سوی آن قرار داشت که هر یک دارای اتاقی بود.
دوره پهلوی اول 1304-1320 (شمسی)
پس از روی کار آمدن رضاشاه، سرتیپ درگاهی، رییس نظمیه آن ایام به دلیل وجود معارضان زیاد، تقاضای یک محل وسیع برای به بند کشیدن مخالفان کرد.
نیکلا مارکوف روسی (معمار و دوست رضاخان) مامور بررسی و انتخاب مکان مناسب برای احداث نخستین زندان به شیوه متمرکز شد. او قصر وسیع قاجار را برای ساخت زندان انتخاب کرد.
با انتخاب این مکان، بودجه لازم به سرعت تامین شد و سرانجام زندان قصر در روز ۱۱آذر ۱۳۰۸ با ۱۹۲ اتاق برای محبوسان که ۹۶ اتاق آن جمعی و مابقی انفرادی بودند.
علاوه بر آن در قسمت مریض خانه شش اتاق شش نفری و شش اتاق یک نفری برای زندانیان مریض ساخته شده بود. زندان قصر گنجایش ۸۰۰ نفر محبوس را داشت.
دوره پهلوی دوم 1320-1357

در دوران پهلوی دوم ساختمان‌های متعددی به مجموعه اضافه شد از آن جمله ساختمان زندان شماره 2 موسوم به زندان سیاسی که به ابتکار تیمسار رزم آرا بنا شد.
در این زندان بسیاری از مخالفان رژیم پهلوی محبوس بودند.))....

5- داشتن حرمسرا و به وسیله پادشاهان ایران و جهان که بخاطر بردست گرفتن فدرت مطلق , که ترشحات تسترون را بیشتر میکند , امری است خیلی طبیعی ولی غیر اخلاقی.. آفای کوروش , این ناجی حقوق بشر تنها بخاطر بیش از حد ترشح تستسترون نسبت به ملکه ( تمیرس ) , سرش را از دست داد. جان اف کندی ها , بیل کلینتون ها و خیلی از سیاستمداران بزرگ و کوچک در سراسر دنیا از این کار های غیر اخلاقی کرده اند و خواهند کرد. هیچ وقت یادمان نرود که آقای محمد رضا شاه ..
http://www.royalfoibles.com/pimping-for-the-shah/
آشنائی به اسم (( مادام کلود )) داشت که دختران فرانسوی و اروپائی را به دربار می فرستاد. اگر خواستید اطلاعات بیشتری در باره حرمسرای پهلویان بدست بیاورید, خاطرات اسدالله اعلم را بخوانید. 6- ما ترک .... ادامه