Skip to main content

به عنصر پانترک "محمد رضا

به عنصر پانترک "محمد رضا
بهمن موحدی(بامدادان)

به عنصر پانترک "محمد رضا لوائی"
ارمنستان یکی از بهترین همسایه های ما ایرانیان می باشد. ما با ارمنستان اشتراکات فرهنگی و تاریخی بسیاری داریم. هموطنان شریف آذربایجانی و تُرک ما نیز هیچ گونه مشکلی با ارمنی ها ندارند و با مردم با فرهنگ ارمنی نیز اشتراکات زیادی دارند و تا حد زیادی به هم نزدیک هستند.
محمدرضا لوایی! اینرا بدان که پس از سرنگونی رژیم ضدخلقی و ضدایرانی جمهوری اسلامی، ارمنستان یکی از متحدان اصلی ما ایرانیان خواهد بود و مطمئن باش که دولت جدید ایران اجازه نخواهد داد که جمهوری فاسد باکو و ترکیۀ فاشیست، نگاه چپ به ارمنستان و قره باغ کنند و درصورت کوچکترین تعرضی به ارمنستان، دولت ایران پاسخ کوبنده و سختی به جمهوری فاسد باکو و ترکیۀ فاشیست خواهد داد.
شما پان ترکها, روی تان خیلی زیاد است و به سنگ پای قزوین گفته اید زکی! در نبرد قره باغ ارمنی ها بسیار خوب جنگیدند و در آخر جنگ اگر -

آخوندهای حاکم بر ایران به دادِ جمهوری باکو نرسیده بودند و اگر فشار و میانجی گری آخوندها نبود؛ ارمنی ها، باکو را نیز به تصرف خود می رساندند. واقعیت این است که در اوایل جنگ قره باغ ، آخوندهای حاکم بر ایران از جمهوری باکو حمایت کردند و حتی به اعتراف پاسدار محسن رضایی، تعداد بسیار زیادی از کادرهای سپاه پاسداران ضدخلقی روانۀ جمهوری باکو شدند که گویا تعدادی از آنها هم به هلاکت رسیدند و طنز قضیه آنجاست که حیدر علی اف به ریش بلند پاسداران و نماز خواندن آنها معترض شده بود! باری؛ پس از مدتی که آخوندهای حاکم بر ایران فهمیدند که نمی توانند در جمهوری باکو اهداف فرقه گرایانۀ شیعی خود را پیش ببرند و ارتجاع خود را به آن کشور صادر کنند و وقتی متوجه شدند دولت جدیدالتاسیس باکو رویکردی کاملاً لائیک و سکولار دارد دست از حمایت از جمهوری باکو برداشتند و به ارمنستان تمایل نشان دادند و تا حد زیادی جانب آنها را گرفتند، اما نه حمایت همه جانبه و اتحاد استراتژیک! بلکه حمایت نسبی از ارمنستان کردند. همانگونه که گفتم در آخر جنگ قره باغ اگر آخوندها میانجیگری نمی کردند و به ارمنستان فشار وارد نمی کردند و اگر به دادِ جمهوری باکو نرسیده بودند ، رزمندگان ارمنی , باکو را نیز به اشغال خود درآورده بودند.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضدملی و ضدایرانی جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان ایران.