Skip to main content

ادامه

ادامه
lachin

ادامه...
6- ما ترک ها نه سفیته فضای درست کردیم و نه فضانوردی را به فضا فرستاده ایم و نه میمونی را به فضا فرستادیم که یک میمون دیگری به زمین باز گردانیم و یا اتمی را در آشپزحانه شکافتیم. سوال اینجاست که اگر ما به این کار ها دست نیافتیم , شما پس در کجا ها تشریف داشتید .؟ لااقل جایزه نوبل فیزیک در سال 1962 به یک دانشمند آزربایجانی ( لو لانداو ) اهدا شد که تحقیقات او در تاسیسات Large Hadron Collider (LHC) هنوز هم ادامه دارد. هم اکنون یکی از برجسته ترین تئورسین های فیزیک کوانتمی « نیما ارکانی حامد » که از پدر و مادر تبریزی بدنیا آمده است و بر کرسی انیشتن نشسته و به تحقیقاتش ادامه میدهد .
http://iranglobal.info/node/32231
ولی یک خبر خوش که میتوانم برایتان بدهم این است که بعد از استقلال آزربایجان , شما به آسانی خواهید توانست که بین کهکشان ها با سفینه های فضائی که دارای سرعت نزدیک به نور

دارند « ییلاق قشلاق » بکنید . چون شما و خیلی از افردی مثل شما ها , تمام بدبختی و عقب مانده گی ممالک محروسه ایران را به گردن عرب ها و ترک ها می اندازند.و موقعی که شما ییلاق و قشلاق کیهانی میکنید, ما هم در اطراف کوهای سهند و ساوالان نشسته و با سازهای « آشیقلار » خود را گرم خواهیم کرد... به امید هرچه زودتر آن روز .....روز کریسمس را برایتان تبریک گفته امیدوارم ناراحتی کتفی تان هم خاتمه یافته و تندرستی کامل را بدست آورده باشید.