Skip to main content

آقای توکلی !

آقای توکلی !
Anonymous

آقای توکلی !
من قصد نداشتم به این بحث ادامه بدهم. چون وقت تلف کردن است و فایده ای ندارد.تو، به قول معروف، چرتکه ات را انداختی و تکلیفت را از قبل مشخص کردی و گوشَت به هیچ حرف حسابی بدهکار نیست. با وجود این، لازم دیدم بعضی نکات را یادآوری کنم ، تا خیال بَرَت ندارد.

1-این هم یک نمونه از بندبازی و بی صداقتی جنابعالی.
چیزی که تو در بند نخست پاسخت نوشتی، یک نوع کلک زدن نوشتاری و ابله فرض کردن طرف مقابل است.
آقای محترم! صحبت از " خبرنگار"نیست.صحبت در مورد کیانوش توکلی ، یعنی همه کاره سایت ایرانگلوبال است، که برخلاف ادعای بی طرفی ، مدعی و سخنگوی پان ترک ها شده است.از این روشن تر بنویسم؟
تو، آزاد و مختاری هرجور که می خواهی بنویسی و آنطور که صلاح می دانی موضع گیری کنی. اما این ضرب المثل را هم باید به یاد بیاوری که " شتر سواری، دولا دولا نمیشه".

یک بار نوشتم که توبهتر از هرکس می دانی که در ایرانگلوبال چه می گذرد و تو کجای کاری. قبول نداری؟ نگاهی موضع گیری ها و به کامنت ها بیندار تا ببینی ، جز همین چند تا آدمی که با اسم های مستعارِمختلف و هزار جور دوز و کلک اینترنتی، کامنت های صد تا یک غاز می نویسند، کس دیگری اینجا نمانده است و دور نیست روزی که ، لاچین و ماچین و یوسف کنعان و التین و مالتین و...برای نباختن قافیه و حفظ ظاهر و گرم نگه داشتن تنور تجزیه طلبی ، خودشان نقش مخالف و موافق را یکجا نظر بازی کنند.
2- تو ادعا می کنی : " هیج کس نمی تواند، تاکید می کنم مطلقا کوچکترین فاکتی ارائه نماید که اینجانب کفه را بسود نظری سنگین کرده باشم".
به خاطر می آوری که همین چند وقت پیش، در نقش وکیل مدافع پان ترک ها، از یکی از مقاله نویس ها ی ایرانگلوبال، در اثبات وجود تاریخی " کورش" دلیل می خواستی؟
بگذریم از این که کمی سواد می خواهد، تا آدم برای قبول واقعیت های بدیهی تاریخی از دیگران دلیل نخواهد و کمی صداقت، تا خود را به کوچه علی چپ نزند.
سرشاخ شدن قلمی با ف.م سخن را چه نام می گذاری؟ جز این است که برای پان ترک ها خوش رقصی می کنی ؟
3- می نویسی : "مدیر یک سایت بایستی عدالت وجایگاه نظرات را حفظ نماید.. "
تو که خودت یک پا مدعی تجزیه طلب ها هستی، چگونه می توانی عدالت و بیطرفی را حفظ کنی؟
یعنی می فرمایی ، آقای نوری علا، خانم بقراط، م. سحر و بسیاری دیگر که این سایت را ترک کرده اند، و یا همین ف.م سخن ، همه ناعادل، فاشیست ، پان فارس ، مستبد و ضد دموکراسی بوده اند و فقط تو و چند تا شبحی که تو این سایت جولان می دهند و نفس کش می طلبند، دموکرات و حق به جانبند؟
4- آقای توکلی! سایت حضرت عالی ، جز نفاق افکنی و پرخاشگری، چه دستاورد مثبتی داشته است و کجا به دموکراسی خواهی کمک کرده است؟ از زمانی که این سایت جولانگاه پان ترک ها و تجزیه طلب ها شده است، کدام حرف حساب را در این سایت خوانده ایم و درک از آزادی و دموکراسی خواهی، تا کجا بالا رفته است. یک نگاه به کامنت های " پان ترک و پان فارس" بیندار، تا حساب کار دستت بیاید.
البته بی انصافی است که آدم های معقول و چیز فهمی مثل آقای peerooz را در کنار مشتی اراجیف نویس قرار دهیم.
لطفاً هر وقت فرصت کردی، سری به بخش کامنت های سایت اخبار روز بزن ، تا تفاوت را ببینی و متوجه بشوی که برخلاف ادعایت، به جای گسترش اندیشه دموکراسی خواهی ، مبلغ فرهنگ لمپنی و خشونت کلامی و توهین به ایران و ایرانی شده ای. میدان به عده ای آدم وراج و مشکوک داده ای ، تا هرچه می خواهد علیه زبان فارسی و میراث فرهنگی این مردم و مملکت بنویسد...