Skip to main content

جناب توکلی در مورد مشخصات

جناب توکلی در مورد مشخصات
Anonymous

جناب توکلی در مورد مشخصات رسانه اپوزیسیون دمکراتیک چیست؟
امیدوارم به آمال و آرزو ی تان دست بیآبید
شما بعنوان یک ایرانی هدفتان گرداندن یک رسانه دموکرات است. شما بعنوان یک ایرانی به تمامیت ارضی ایران وفادار هستید و نهایتن در درون مرزهای جغرفیائی ایران بآورمند به حکومتی غیر متمرکز ، فدرال . شما بعنوان یک ایرانی بهویت ملی بآوردارید و به آن احترام میگذارید و در این برهه از زمان لابد هدفتان از داشتن یک رسانه دموکرات رسیدن به یک حکومت سکولار دموکرات در ایران و رهائی از هر گونه دیکتاتوری ناشی ازهر گونه ایدوئولوژی است.
آیا شما با افرادیکه 180 درجه اختلاف در امال و آرزوهای شما دارند و تنها استفاده از امکانات رسانه و نام شما و انتشار نوشتهایشان برای ترویج انیشه های شخصی هدفشان میتواند باشد ، شما خواهید توانست رسالتتان را در مورد داشتن یک رسانه دموکرات با هدف ایجاد همبستگی واتحاد در عمل

برای سرنگونی خلافت آخوندی با روشی بدون خشونت و لااقل با کمترین هزینه دست بیابید؟
آیا همین افرادی که در بآور به " دموکراسی " از پاپ هم کاتولیک ترند ولی به ابتدائیترین که همانا احترام به دگراندیشان است را رعایت نمیکنند و تنها ترویج و قبولاندن بآور خود را دموکرات بودن میدانند را خواهید توانست پس از 38 سال اتلاف وقت مفهوم دموکرات بودن را به آنها آموزش دهید تا درکش برایشان ساده گردد؟
در حالیکه هنوز ایران در دست دشمن است نباید ابتدا برای رهائی از دشمن با برنامه و آمادکی و آینده نگری ، برای اینکه اشتباهات سال 1357 تکرار نشود اقدام نمود؟
با امید پیروزی برای شما و همچنین ملت ایران در راه رسیدن به آزادی ، سکولار دموکراسی و حکومتی ایرانی