Skip to main content

جناب م.سحر بسیار گرامی در این

جناب م.سحر بسیار گرامی در این
Anonymous

جناب م.سحر بسیار گرامی در این مقاله سنگین و مفصل که تمام خواندن و خوب و عمیق فهمیدنش ٫منهای مداقه و حوصله٫ آشنایی وعلقه با تاریخ و ادبیات کهن٫اخیر و مدرن را نیز مطلبد٫سنگ تمام گذاشته و حق مطلب را به خوبی و متانت توأم با منطق و استدلال٫ ادا کرده اند.
اگرچه حضرت براهنی به انواع دگر هنرها هم آراسته هستند«مثل انتخابات!دختر شایسته سال» و نیز رازنگهداری از «رازهای سرزمینشان» ولی همینکه در این شرح کشاف٫ بود و نبود و دار ندارشان در معرض قضاوت این جمع هر چند پریشان قرار میگیرد٫ جای قدردانی بسیار دارد.
البته شاید بهتر میبود که کل مقاله در سه ویا حتی چهار بخش نتشر میشد.

براهنی٫این رستم صولت افندی پیزی که مي گوید : « زبان فارسي را پادشاهان پهلوي و جمهوري اسلامي به زبان رسمي ايران بدل کرده اند!».
اخیرأ سر لگن رفته و یک کلام بی غل وغش صادر کرده اند که:
«من با جمهوری اسلامی مسٔله مشکلی ندارم»
که صد البته عین حقیقت است وایشان در واقع به یک تیر دو نشانه میزنند؛هم جبران الطاف ج.الف را می کنند که با تخصیص سهمیه کاغذ و فیلم وزینک اجازه نشر و بازنشر ..ایشان را مرتبا صادر میکرد وایشان حیات ادبی خود در داخل کشور را هماره مدیون اسلام عزیز میداند و هم شاگردان و مریدان سابقأ کنفدراسیونی خود مثل امین زاده و فرید...که در آن دم ودستگاه از ارج وقرب افتاده اند دوباره لانسه میکند و دوباره عزیز میدارد.