Skip to main content

آقاى بهمن موحدى !! همه مى

آقاى بهمن موحدى !! همه مى
Anonymous

آقاى بهمن موحدى !! همه مى دانند فرقه رجوى به علت بد نامى و رؤيه استبدادي و خود بزرگ بينى فرقه گرايانه ، هيچگاه با منتقدين خود و حتى هواداران اش رو رأست نيست. و همواره عده اى را گوشت دم توپ مى كند تا نيت هاى دروني اش را بروز دهد. نمونه هاى بسيارى داريم از جمله حمايت از اشغال موصل توسط داعش ، كه فرقه رجوى با نام انقلابيون سنى!! عراقي از آنها حمايت كرد. و زمانى هم كه داعش و هم پيمانانش رسوا شدند. فرقه حتى متن حمايتى خود از داعش ( انقلابيون سنى؟!) را از سايت هاى خود پاك كرد. اما نتوانست از ذهن ها و فايل هاى منتقدينش هم پاك نمايد.
لذا اگر ياد تان نرفته باشد ، جنابعالى وقتى از طرف فرقه مامور تفرقه اندازى در ايران گلوبال شدى ، فكر اين روز ها را نمى كردى كه چنان مچت باز شود كه امروز منكر ارتباط با فرقه بشوى؟؟؟؟ لذا چهار نعل مى تأختى و خود را به حمايت تام و تمام فرقه دلخوش كرده بودى !! اما

وقتى فرقه رجوى در واكنشى كه همه در ايران گلوبال در مقابل افكار داعشى شما ، در حمايت از راه و روش هاى فرقه رجوى را ديد . لابد گوش تان را گرفت و گفت اخوى ديگر بس است ، بد جورى گند زدى !! ما چه مى خواستيم و چه شد؟؟؟
خوب موحدى گرامى اين نتيجه كار همه آنهايي است كه از خود شان اراده و شخصيت ندارند كه آلت دست ديگران نشوند. لذا براى اينكه فرمايشات بي دنده و ترمز ات در حمايت از فرقه رجوى به يادت بيايد!! لطف كن و بر گرد به فحاشى ها و ياد داشت هاى سر پا مستهجن ات در چند ماه گذشته در همين ايران گلوبال ، عليه ملت ترك آزربايجان جنوبى و جوانان غيرتمند و حق طلب أعم از استقلال طلب و غيره ، در همين صفحه فعالان ملى ما را فاشيست ( از كوزه همان تراود كه درون اوست ) خطاب كرده اى . اين فاشيست هاى آزربايجانى به زعم شما ، مرتضى مرادپور ها هستند كه در شكنجه گاههاى رژيم ارتجاعى و نژاد پرست فارس ، ٦٢ روز است اعتصاب غذا كرده و در حال مرگ مى باشد. نوشته اى چقدر من بد اخلاق هستم !!؟؟ آخى بميرم براتون كه نتوانسته اى چند فحش آبدار حواله ام بكنى ، فكر كنم علاوه بر فرقه ، ايران گلوبال هم از دست سخنان بي در پيكر تو خسته شده است و ..
در حالى مرا بد اخلاق نوشته اى كه در پايين همين صفحه ، ما استقلال طلبان و فعالين ترك آزربايجانى را كه شامل بنده نيز مى شود فاشيست و تجزيه طلب خطاب كرده اى .
آقاى موحدى اگر فرصت كردى و اگر خواستى سرى به تاريخ ٧٠ سال گذشته بزن و ببين كه ملت ترك آزربايجان جنوبى ، در سال ١٣٢٤ با رأى مثب ملت ترك ما در آزربايجان جنوبى تشكيل حكومت ملى داده بود. كه حتى قاضى محمد كرد هم با او همپيمان بود. اگر پان إيرانيست هايى نظير فرقه رجوى و شما اتحاد حزب دمكرات كردستان به رهبرى قاضى محمد با سيد جعفر پيشه ورى را منكر هستيد و يا قبول نداريد. پس فرقه رجوى با چه مجوزى با تكيه بر مبارزات خلق كرد ، در آينده و در صورت ساقط شدن رژيم فارس آخوندى ، در شوراى ملى رجوى ، به اكراد خود مختارى تقديم كرده است . كه خود شما هم در همين ايران گلوبال از خود مختارى فقط كرد ها !!؟؟ شديدا دفاع كرده ايد.
آقاى موحدى شتر سوارى كه دلا دلا نميشه !!شما اگر چه خود را با ستاره سرخ معرفى مى كنى ، اما در ايران گلوبال معرف خط و مش فرقه داعشى رجوى هستى كه بسيارى از اعضاى تشكيلات ترك اين فرقه به خاطر روش هاى نژاد پرستانه و ضد ملت ترك ما از آن جدا شده و در صف منتقدين آن قرار گرفته أند. يكى از اين افراد هم خود من هستم كه بعد از سال ٨٥ و با قيام سراسرى ملت ترك آزربايجان جنوبى در اعتراض به توهين روزنامه دولتى ايران ، و به خاطر بي عملى فرقه رجوى در ارتباط با اين خيزش ، بعد ٢٦ سال عضو تشكيلاتى از اين فرقه جدا شده و به صفوف آزادى خواهان ملت ترك خود پيوستم. چرا كه همه ما اعضاى سابق جدا شده و ترك فرقه ، شاهد سركوب كسانى بوديم كه در تشكيلات رجوى به زبان تركى خود سخن مى گفتند.....
آقاى موحدى من البته خوشحال خواهم شد كه شما از روش هاى نژاد پرستانه و ضد بشرى تان دست بر داريد. و با احترام به حقوق همه ملت هاى غير فارس ، سخنان خود را در قالب هاى انتقادى و محترمانه بيان كنيد....
در بين فعالين ترك آزربايجانى هم كم نيستند كسانى كه با افكار چپ گرايانه و يا فدراليسم ، نظرات خود را آزادانه بيان مى كنند. و مورد احترام ما هم هستند....
با اينكه من وقتى براى نوشتن در ايران گلوبال ندارم . اما از همان دوران عضويت در سازمان ، با ايران گلوبال آشنا بودم و همواره مورد انتقاد و تهديد تشكيلات فرقه رجوى بودم كه چرا سايت هاى آزاد را هم مطالعه مى كنم . حتى در خود فرانسه و جلوى چشم مهدى ابريشمچى ، در اين مورد به وسيله يكى از اعضاى فرقه به اسم دهقان ، از من انتقاد شد. اما همه شان مى دانستند كه .. ادامه دارد..