Skip to main content

راسیو نالیسم را همان عقل

راسیو نالیسم را همان عقل
Anonymous

راسیو نالیسم را همان عقل گرائی میدانند و ناسیونالیسم را مردم گرائی و یا خلق گرائی ترجمه کرده اند . اما

جریان چپ در ایران اساسن نه عقل گرا است و نه هف ملی دارد . تاریخ سیاه چپ نشان داد که چپ با سیاست های خود دشمنی با حکومت مشروطه و دولت های ایرانی را هدف سیاسی خود قرار داده است .
هیچ عقل سالمی نمی پذیرد وقتیکه کشوری در اشغال ارتشهای بیگانه است عده ای بخواهند بخشی از کشور ر ا جدا کنند و کشور خود مختار خود را تشکیل دهند . انچه در ایران 70 سال پیش از سوی چپ روی داد نفی عملی دو مقوله حیاتی عقل گرائی و ملی گرائی است . هیچ عقل سالمی پس از سال 57 همکاری و کمک و راهنمائی به اخوند و نظام دینی را پیشنهاد نمیکرد اما چپ ماتریالیست همه اخطار ها را به تمسخر گرفت و همراه با ارتجاع سیاه دست به

یکی از بزرگتری جنایتهای تاریخ بشری در ایران زدند یعنی گشتار زندانیان بی گناه که با همکار ی چپ از سال 58 در زندان اسلام بودند . در حقیقت ماتریالیستهای چپ همکار جاعلان جنایتکار دینی و جعلیات دینی شدند به امید انکه این اخوندها بزودی خواهند رفت و قدرت از بالا و پائین به دست عده ای چمدان به دست توده ای خواهد افتاد . نتیجه ان همه خرابکاری چپ نوزادی چند سر بنام تجزیه طلبان ترک و کرد و عرب ووو میباشد که امروز در خدمت قدرتهای خارجی ویرانی ایران را در سر دارند .