Skip to main content

جناب آقای توکلی…بطور اتفاقی و

جناب آقای توکلی…بطور اتفاقی و
ناصر کرمی

جناب آقای توکلی…بطور اتفاقی و برای اوّلین بار در کامنت شما خواندم که نوشته اید: [... بار ها اعلام شده است که اگر نویسنده ای بخواهد بخش کامنت های او را مسدود کنیم ، اینکار را خواهیم کرد.. دلیلش هم توهین هایی است که گاها از کنترل ما خارج می شود و یا نویسده فکر می کند که به او توهین شده است .

این قانون غیر دمکراتیک و یکی از شاخصه های دیکتاتوری از نوع علی خامنه ای و اردوغانی است که هیچگونه انتقادی را بر نمی تابند. از این قانون تا کنون فقط نویسندگان تُرک بهره مند هستند و دیگران هیچ اطلاعی از آن نداشته اند.


قرار بر این بود که هر نویسنده ای مسئولیّت مقاله و نوشتهء خود را بر عهده بگیرد و پاسخگو باشد، اصولأ دمکراسی و آزادی بیان و اندیشه، بدون پرسش و پاسخ بی معنی است.

وقتی یک نوشتاری مانند همین مقالهء آقای ف – آزاد.. سراسر خود یاوه گویی و توهین و فحاشی به یک ملّت و سرزمین و به احزاب سیاسی و چهره های نمادین ایرانی باشد، طبق کدام اصول دمکراسی و حقوق شهروندی و حقوق بشری اجازه انتشار می یابد، ولی بخش کامنت گذاری آن مسدود میشود. این قانون همان قانون یک بام و دو هوا و یا همان قانون قضایی ولایت فقیهی میباشد.
بطور مرتب کامنت گذاران تُرک در پانویس مقالات ما انواع و اقسام توهین و حتّی بطور مستقیم فحاشی کرده اند و تهدید های مختلفی را پنهان آشکار برایم فرستاده اند، چرا شما آنها را سانسور نکردید و یا بخش کامنت گذاری آنرا همچنان باز گذاشتید، در مقابل خود شما بدون اجازه من مقالات مرا دستکاری و حذف و نکته چین کردید.
شما هم باید کمی ناظر بر اعمال خود باشید تا میان آنچه را میگویید با آنچه عمل می کیند یک هماهنگی و تناسبی وجود داشته باشد. اکنون شکاف عمیقی وجود دارد.
این کاربر بنام : ..ف – آزاد ..که بتازگی به سایت ایران گلوبال پیوسته است، چه کسی و کجا و چه زمانی خوانندگان سایت به ایشان توهین کرده اند ؟ که بخش کامنت گذاری آنرا بسته اید، این امیتاز گیری ف – آزاد در بطن فرهنگ تُرک تباری است که قرنها ایران را در تباهی و دیکتاتوری فرو برده است.
اگر شما پای بند قانون دمکراتیک باشید و بخش کامنت گذاری را برای این و آن نویسنده ببندید، در حقیقت باید از انتشار تمام مقالات نویسندگان تُرک در سایت ایران گلوبال خودداری کنید چرا جز توهین، فحاشی و واژگونه نگاری و راه اندازی جنگهای عقیدتی و قومی و پشتیبانی از علی خامنه ای و اردوغان و پان ترکیسم و پان عربیسم و نفرت از ایرانی ها و کُردها و ارمنی ها مطلبی دیگر در آنها نیست.
در پایان من اکنون درخواست میکنم که بخش کامنت گذاری مقالات مرا برای نویسندگان و کاربران تُرک آذری ببندید، ولی همچنان مسئول نوشته های خود خواهم بود و پاسخ هر پرسش با مفهوم و منطقی را از سوی خوانندگان در رابطه با نوشتارهای خود خواهم پرداخت.