Skip to main content

اقدام یک جانبه اقای رضا

اقدام یک جانبه اقای رضا
Anonymous

اقدام یک جانبه اقای رضا یهلوی متاسفانه کمکی ایجاد حکومت قانون و دمکراسی در ایران نخواهد کرد چر ا که دیگر نیروهای مدعی با هم هماهنگی ندارند . اینکه ایشان از مواضع اجتماعی سیاسی خود دست بر دارد و لی در مقابل مخالفان سیاسی وی بر همان ارمانهای سرخ و سیاه پافشاری کند کمکی به سرنگونی و ازادی مردم از چنگال خونین اسلام نخواهد کرد .اینکه هنوز عده ای از ماجرای تروریستی سیاهگل بهره برداری میکنند و اساسن ان جنایت ضد ملی را محکوم نمیکنند و برای ان هرساله جشن و پایکوبی راه میاندازند در خدمت مردم ایران نیست .
گذشت و فداکاری اقای رضا پهلوی برای حفظ تمامیت ارضی ایران است و لی در مقابل سازمانها و جریانات تجزیه طلب هر روز بر طبل تجزیه طلبی و ایران ستیزی میکوبند . اینکه چپ بخواهد مخالف از عقید میهنی خود دست بردارد

ولی هرساله حزب توده ایران ننگ فرقه پیشه وری را با اعلامیه شادباش بگوید راه رسیدن به ازادی و دمکراسی و تمامیت ارضی ایران را تنگتر میکند .
اینکه گفته میشود انقلاب ضد سلطنتی بود ضد امپریالیستی بود اسلامی بود و دزدیده شد چرا هراس دوباره از سلطنت و رضا پهلوی ؟
در برابر رویکرد اقای رضا پهلوی اقدام مثبت سازمان مجاهدین خلق کجاست ؟ کدام جلسه مشترک همگانی با سران مجاهد و فدائی و حزب توده و ملی گرایان برای اینده ایران تشکیل شده است ؟
همکاری سازمان مجاهدین با دولت عراق و مخالفان دولت سوریه و افشا برنامه های هسته ای ایران هر گز در خدمت مردم ایران نبوده است . ایا این اقدامات فرومایه احزاب چپ و دینی نباید مورد بررسی و انتقاد قرار گیرد ؟
انچه به عنوان مخالفان نظام اسلامی و اوپوزوسیون معروف شده است بیشتر حالت گرگانی دارند که درفکر حیله و فریب هستند و نه همچو شیری که به شکار میرود .