Skip to main content

جناب peerooz

جناب peerooz
Anonymous

جناب peerooz

مشکل در مبانی فکری شما و سایر کسانی است که به دلیل «وحی منزل دیدن طمامیط عزظی عیران» می‌خوانند «آزادی بیان» را مشروط به «پوشاندن جامه‌ی تقدس به تن طمامیط عرظی» نموده و با کشیدن حصاری آهنین در پیرامونش آن را غیر قابل نفوذ و غیر قابل بحث نمایند به عبارت ساده‌تر به خاطر اینکه از طمامیط عرظی عیران با چنگ و دندان حفاظت نمایند، می‌خواهند آزادی بیان را «خودیزه» و به قول معروف «دورِ همی» نمایند اما در نظر بگیرید:

اول::> اگر عیار سنجش کیفیت کامنت‌ها معیارهای شخصی افراد باشد من هم می‌توانم به دلیل مخالفت با نظر دیگران، نظرات شما و هر کسی دیگری را «بی‌کیفیت»، «هرزه‎نامه» و غیره بنامم. مشکل امثال شما این است که اندیشه و احساسی که در درون و پشت کامنت‌ها وجود دارد را نادیده گرفته و با قلمداد نمودنشان به عنوان بی‌کیفیت، با کشیدن قلم قرمز رویشان به سادگی می‌خواهید آنان را معدوم نمایید.

منظور از «کامنت بی‌کیفیت» چیست!؟ با کدام معیار و معیارها شما با اهانت به کامنت دیگران آنان را بی‌کیفیت قلمداد می‌نمایید!؟ عایا معیار و یا معیارهایتان صرفاً شخصی بوده و برگرفته از مخالفتتان با مبحث تابوی اتنیک می‌باشد چرا که از بیخ و بن با «حق تعیین سرنوشت ملت‌های غیر ف-ا-ر-س» مخالفید!؟

دوم::> امروزه در کشورهایی که دموکراسی حقیقی در آنان جریان دارد «استقلال‌طلبی» به عنوان یک حق مشروع و کاملاً دموکراتیک پذیرفته شده و به جرم «تجزیه‌طلبی» استقلال‌طلبان را مهدور‌الدم ندانسته و آنان را سر به نیست نمی‌نمایند نمونه‌های آشکاری در این رابطه مانند «استقلال طلبان کبک در کانادا»، «استقلال‌طلبان کاتالونیا در اسپانیا» و ... را می‌توان مثال زد اما کسانی مثل شما که حفظ شدن «طمامیط عرظی عیران» به هر قیمت ممکن برایشان تبدیل به یک تابوی غیر قابل بحث شده است برای حذف استقلال‌طلبان عیران بهترین راه را در پیش گرفتن رویکردی فاشیستی تشخیص داده و به همین دلیل نیمچه آزادی بیانِ جاری در عیران‌گلوبال حول مبحث اتنیک را برنتابیده و با «مرشد‌بازی» می‌خواهند از طریق بازی با کلمات «آزادی بیان حول مبحث اتنیک» را محو نموده و اگر با موذیگری موفق به تعطیلی کشاندن سایت نشدند جداقل بتوانند کامنت‌های مربوط به مسئله‌ی اتنیک را وادار به حذف و یا سانسور نمودن نمایند.

سوم::> شما اگر اینجا نظری در خصوص مبحث اتنیک مطرح می‌نمایید باید مسئولیت کامنتتان را پذیرفته و نمی‌توانید با بیان اینکه من ذاتاً علاقه‌ای به این بحث ندارم از زیر پاسخگویی و پذیرفتن مسئولیت نظراتتان فرار کنید. به رغم آنکه شما از حقوق ملت‌های غیر ف-ا-ر-س به خوبی مطلع می‌باشید اما می‌خواهید با بازی با کلمات مسئله‌ی اتنیک را لوث نموده و آن را کم‌اهمیت جلوه دهید اما موقعی که با پاسخ دیگران به زمین سفت و سخت خوردید به راحتی با بیان اینکه «من ذاتاً علاقه‌ای به بحثهای اتنیکی ندارم » از زیر پاسخگویی به نظرتان شانه خالی می‌نمایید اما باید بدانید صرفنظر از اینکه نظر شما و دیگران در حصوص مسئله‌ی اتنیک ملت‌های غیر ف-ا-ر-س چه باشد این مسئله برای ما تورک‌های آزربایجان جنوبی خیلی مهم و حیاتی بوده و در عیران‌گلوبال و در هر جای دیگر از دفاع از حقوق پایمال شده‌ی خود تحت حاکمیت 100 ساله‌ی فاشیسم ف-ا-ر-س پا پس نخواهیم کشید اما اگر شما با آزادی بیان ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی در خصوص مسئله‌ی اتنیک مشکل دارید به جای «مرشدبازی» مشکل خود را حل نمایید.