Skip to main content

گر چه پیشنهادات جناب کاشانی

گر چه پیشنهادات جناب کاشانی
peerooz

گر چه پیشنهادات جناب کاشانی درست و معقول بنظر میرسد اما باید مقدورات را نیز در نظر داشت. حتی اگر ایران گلوبال بودجه کافی برای استخدام افرادی داشته باشد که این افراد تمام وقت در یک اتاق با همدیگر تصمیم بگیرند نیز طبق چهار حالت داستان ملا و پسرش و خر سواری, هنوز تعدادی ناراضی باقی خواهد ماند, یعنی این مساله راه حل قطعی ندارد.

آنچه ایران گلوبال را از سایر نشریه ها جدا میکند همت جناب کیانوش در میدان دادن به عقاید مربوط به مسائل اتنیکی میباشد که شاید در نوع خود بی نظیر بوده و ما به آن بسیار محتاجیم. به نظر من - که باز ممکن است درست نباشد - اشکال, میدان دادن به متعصبینی ست که با سماجت گفتگو ها را به انحراف میکشند, مانند آریا پرست ها که شب و روز با اختراع کلمات من درآوردی " پارسی " را منزه مینمایند و گورهای از خاطر رفته را جهت کسب افتخار " اوستا " میشکافند و یا

طرفداران " حق تعیین سرنوشت تا حد جدائی " که گویا در منشور جهانی حقوق بشر چنین آمده است و دیگران. اینها فقط یک روی سکه را میبینند و نمی خواهند بدانند که سکه روی دیگری هم دارد. نزدکترین مثال, مناظره با یک مسلمان متعصب است که چون قرآن گفته است محمد خاتم النبیا میباشد دفتر بسته شده و اسلام مذهب اولین و آخرین خواهد بود. همین. مجادله بی حاصل این افراد سال ها ست که سایت ایران گلوبال را پر کرده است و گمان نمیکنم راه حل مناسبی برای آن وجود داشته باشد. باید دید این راه به کجا ختم میشود. " عمر اگر بود تماشای اثر خواهیم کرد "