Skip to main content

دیروز تماشا گر تلویزیون گوناز

دیروز تماشا گر تلویزیون گوناز
Anonymous

دیروز تماشا گر تلویزیون گوناز بودم. رژیم ایران برنامه وسیعی بر علیه این تلویزیون شروع کرده است. خبر گزاری صدا و سیما و خبر گزاری مهر گزارش داده اند ". ..مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این همایش از تولید مستندهای قره باغ ، نارداران ، شاه اسماعیل و گوناز تی وی خبر داد و گفت : ساخت برخی از این برنامه های مستند به پایان رسیده و تعدادی هم در حال ساخت است .
سید محسن لطیفی افزود : امسال ۲۰ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و ۱۲ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و چندین گزارش فاخر خبری در حوزه سیما ، صدا و خبر تهیه و پخش شده است."
سایت تابناک نیز با تیتر " خسارت‌های قوم‌گرایی در مجلس" ضمن کوبیدن فراکسیون ترکها به گوناز حمله کرده و آن را به عربستان سعودی نسبت داده است. شما هم اخیرأ تمام انرژی خود را برای کوبیدن فراکسیون و گوناز صرف کرده اید. حق خواهی فعالین ملی را "التماس از رژیم"

حق خواهی فعالین ملی را "التماس از رژیم" قلمداد می کنید. به مسائل خصوصی اشخاص می پردازید. همسو با رژیم و پان ایرانیستها بر علیه موفقیت های آذربایجانیها در انتخابات مجلس قلم فرسایی می کنید. اما بدانید که بازنده این بازی خودت هستی. بعضی ها از نوسانات روحی تو استفاده کرده و اهداف پلید خود را پیش می برند. د یروز معلوم شد که تخریبات شما با تخریبات رژیم هماهنگ هستند. اگر دانسته این کار را کرده ای مردم تو را عفو نخواهد کرد. اگر ندانسته عامل بازیهای رژیم و بد خواهان حرکت ملی شده ای دست از این خطاها بردار و بیش از این به اختلافات درون حرکت دامن نزن. خود بزرگ بینی بیماری بسیار خطرناک و مخرب است که باید از آن پرهیز کرد. ملت شعور و آگاهی کافی دارد تا خوب و بد را تشخیص دهد و ا حتیاجی به رهنمودهای آبکی کسانی را ندارد که حتی قدرت اداره زندگی شخصی خود را ندارند. به جای ولگردی و وابستگی مالی به این و آن بهتر است اول شغلی پیدا و با دسترنج خود زندگی کرد.