Skip to main content

این کامنتی که در این صفحه

این کامنتی که در این صفحه
Anonymous

این کامنتی که در این صفحه ارسال نموده بودم چه مشکلی داشته است که به رغم آنکه نظرات بعدی انتشار یافته‌اند اما کامنت من تاکنون انتشار نیافته است!؟:

"
علی ساوالان!

فارغ از اینکه در خصوص این فریباکسیون دست‌ساز رژیم فاشیست جمهوری عسلامی چقدر متعصبانه فکر می‌کنی اما تخریب مخالفان این فریباکسیون با پیش کشیدن مسائل شخصی‌شان بسیار زشت و قبیح می‌باشد.

حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی باید این ظرفیت دموکراتیک را داشته باشد که «اندیشه را با اندیشه پاسخ دهد» و به انتقادات مخالفان این فریباکسیون قلابی هم از طریق درست و اصولی پاسخ دهد و اگر گردانندگان تلویزیون گوناز و هر کس دیگر به دلیل ظرفیت پایین در تحمل دیدگاههای مخالف با به میان کشیدن پای زندگی خصوصی‌شان تلاش بر تخریب و از میدان به در بردنشان می‌نمایند عملی بسیار ضد اخلاقی را مرتکب می‌شوند.

برخی افراد تلاش می‌کنند فضای دیکتاتوری و خفقان حاکم بر جامعه‌ی عیران را به درون حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی نیز بکشانند اما این افراد بجای «تخریبِ ضد اخلاقی» مقداری روی رواداری و تلرانس خود کار نمایند.

از بازیهایی مانند این فریباکسیون کذایی بسیار دیده و تجربه شده است اما حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی باید وقوع هر پدیده‌ای را با راهبرد استراتژیک خود مطابقت داده و به جای گرفتاری شدن در تله‌ی فریبکاری‌ها، فریبکاران را مقهور تاکتیک‌های خودش نماید.

پیشنهاد من به شما این است که به جای دست زدن به تخریب با به میان انداختن زندگی خصوصی مخالفان، مقداری از فضای خودحق‌بینی مطلق فاصله گرفته و به همان اندازه که به خودتان حق می‌دهید با هر چیزی موافق یا مخالف باشید همان حق را به دیگران نیز قائل باشید."