Skip to main content

با پوزش از اینکه بعلت فریب

با پوزش از اینکه بعلت فریب
Anonymous

با پوزش از اینکه بعلت فریب خوردن از بکار بردن واژه دلنواز و خرد ورز دموکراسی برای اظهار نظر در تشریح مشخصات رسانه اپوزیسیون دمکراتیک در بین فرهیختگانی چون شرکت کنندگان ، در این ابراز نظر بخود اجازه دادم تا بار دیگر تراوش فکریم را بنویسم.
همانگونه که قبلن نیز نوشتم کار بسیار دشواریست برای افرادیکه مفهوم دموکراسی را نمیدانند و دموکرات بودن را درک نمیکنند شمای ی که نزدیک به 15 سال است تلاش کرده اید تا مفهوم آنرا به اشکال گوناگون برای گروهی تجزیه و تحلیل بفرمائید تا هضمش برایشان ساده تر گردد در نقش آموزگار درآئید ، چون ظاهرن موفقیتی نداشته اید و گامی هم به پیش نبرده اید .
حال چرا باید خود را موظف یدانید به روشتان ادامه دهید؟ و اگر هدف مشخصی دارید امکانات رسانه خود را در اختیار افرادی!!! بگذارید که هدفشان با شما همراه نیست؟

نمیدانم افرادی که " ایران " را به تمسخر عیران مینامند و.........که مفهومش حتا توهین به شما و مجله شما که نامش ایران گلوبال است ، و یا با توهین و بی احترامی به سایرین سعی میکنند دیدگاها های خود را تزریق نماتیند ، حتا به شما که خود را بآورمند به هویت ملی ، تمامیت ارضی ایران و سایر ویژگیهایی ایرانی میدانید را چه گونه باید تفسیر کرد؟
شاید زمانش رسیده باشد تا مطالبی را که در مورد خودتان نوشته اید را مرور بفرمائید
ایران گلوبال، سایتی خبری - تحلیلی می باشد و به هیج حزب و گروهی وابسته نیست ولی دارای روش روشنگری و خط مشی معینی به قرار زیر می باشد:
-- سایت، همگامی و اتحاد عمل کلیه نیروهای سکولار ایرانی برای حقوق بشر و دمکراسی در کشور را پی می گیرد.
-- سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد ولی بحثهای نظری و تئوریک درباره این مقولات امکان انتشار در سایت را دارند.
-- ایران گلوبال به معرفی مطالب و دیدگاههای ایرانیان حول مهمترین مسایل جنبش دمکراسی خواهی می پردازد!
-- سایت، سعی می کند تجارب نسل انقلابی ها را با نگرشی اصولی؛ در اختیار جوانان کشور قرار دهد تا آنان احزاب مدرن خود را ایجاد نمایند.
-- سایت، توجه خاصی به مشکلات دختران جوان (ایران) دارد و مطالبات آنان را پی می گیرد.
-- سایت، سیاست مقایسه را پی می گیرد و به معرفی دست آوردها و امکانات جوانان غرب می پردازد و آن را با وضیعت جوانان کشور مقایسه می کند.
-- سایت، مدافع یک جمهوری سکولار و دمکرات در ایران فرداست و بنا بر خصلت گفتگو و دیالوگ خود، مخالف سیاست حذف نظرات سایر دگراندیشان حقیقی و حقوقی است و در این خصوص سانسور را کار نادرستی می داند!
نباید از آنهائیکه که خود را دموکرات میپندارند و خواهان دموکراسی هستند پرسید که
آقا در دیزی بازاست !، حیای گربه کجا رفته؟