Skip to main content

بازهم به گردانندگان «عیران

بازهم به گردانندگان «عیران
Anonymous

بازهم به گردانندگان «عیران‌گلوبال‌» یادآور می‌شوم که کامنت‌ها را «هم‌وزن» با همدیگر منتشر نموده و اگر در نظری توهینی می‌شود حق سانسور نمودن کامنت متقابلی که در پاسخ به آن ارسال شده است را ندارند البته اگر واقعاً بی‌طرف باشند که برای من یقین حاصل شده است نیستند.

عیران‌گلوبال دهان فحاشان و هتاکان را باز گذاشته تا هر طور خواستند وقیحانه به تورک‌ها اهانت نمایند اما کامنت‌های متقابل تورک‌ها را یا حذف و یا سانسور می‌نماید.

کامنتی را خطاب به یک .. اینترنتی به اسم "اسامه مجددی" ارسال نموده بودم اما عیران‌گلوبال با متشکر بودن از چنین دهن‌دریدگانی که به یک ملت بزرگ توهین می‌نمایند کامنت مرا دوباره قورت داده است!

آیا مورد توهین واقع شدن فقط برای ما تورک‌ها رواست!!!؟ آیا فکر کرده‌اید که با یک بام و چند هوا با خودتان چند چندید!!!؟

کامنت من چه مشکلی داشته است که خورده شده است!!!؟ مگر نمی‌بینید که یک کاربر دهن‌دریده که شاید دمش به خود عیران‌گلوبال متصل باشد از صبخ تا شب به وقیحانه‌ترین شکل ممکن به تورک‌ها توهین می‌نماید پس برای چه کامنت من که در مقایسه با نظرات این کاربر سادیست بسیار محترمانه می‌باشد باید معدوم شود!!!؟

تازگی‌ها هم عیران‌گلوبال روی به یک کار ضد اخلاقی آورده است نظرات جعلی که برخی افراد معلوم‌الحال با نام‌های مستعار جعلی ارسال نموده‌اند و مشخصاً با خود سایت مرتبط می‌باشند را به عنوان مقاله منتشر می‌نماید تا بدینگونه با موش دواندن در سایت از طریق این مطالب کاملاً مشکوک اهداف ضمنی خود را دنبال نماید.

با این رویه‌ی مغرضانه‌ی انتشار کامنت‌ها که دهان یک طرف را برای هر نوع فحاشی و پرخاشگری باز گذاشته و دهان طرف مقابل را می‌بندید لطفاً برای لحظه‌ای هم که شده فکر نمایید شعور مخاطبان را چه فرض نموده‌اید!!!؟