Skip to main content

مرتضی مراد پور متعلق به این

مرتضی مراد پور متعلق به این
بهمن موحدی(بامدادان)

مرتضی مراد پور متعلق به این آب وخاک است و فرزند ایران است. وطنِ هموطنان شریف آذربایجانی و ترک ما، ایران است.
محمدرضا لوائی ! بیهوده برای هموطنان شریف ترک و آذربایجانی ما، وطن جداگانه درست نکن ! وطنِ برادران و خواهران ترک ما، ایران است.هم میهنان آذربایجانی مانند سایر ایرانیان، دارای تبار و فرهنگ ایرانی هستند.
محمدرضا لوائی ! بیهوده ملت سازی جعلی نکن ! همۀ ما ایرانیان از فارس و ترک و کرد و گیلک و مازندرانی و لر و عرب خوزستانی و بلوچ و.... از یک ملت هستیم به نام ملت بزرگ ایران. ما یک ملتیم و یک خلقیم و آرمانمان سرنگونی رژیم ضدایرانی و ضد بشری جمهوری اسلامی است.
بعد از سرنگونی رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی، خلق ایران با پان ترکها و اشرار تجزیه طلب، به شدت برخورد خواهد کرد و آنها را به جایی خواهند فرستاد که عرب نی بیندازد. حکومت جدید مانند آخوندهای ضدایرانی، لی لی به لالای -

پان ترکها نخواهد گذاشت و آنها دیگر جرات نمی کنند که در استادیوم ها، شعار "مرگ بر فارس" ، "خلیج عربی" ، "آذربایجان ایران نیست" و دیگر شعارهای فاشیستی را سر بدهند.
امروزه فرقۀ لمپنی و راسیستی و فاشیستی «پان تركيسم» كه پيروان آن در اوج تحجر و ناداني و عصبيت و خودفروختگي به سر می برند، با وجود ارتزاق پيوسته از دلارهای جمهوری فاسد باکو و دولت فاشیستی ترکیه، به علت درماندگي و انحطاط شديد تئوریک، هر چه بيش‌ تر به سوی اعمال و رفتار و کلام خشونت آمیز می روند و ماهيت خويش را به عنوان جرياني كاملاً ايران‌ستيز و وابسته به بيگانگان، به خوبي آشكار مي‌سازد؛ اما ترديدي نيست كه همين وابستگي و بي‌هويتي جريان پان‌تركيسم، سرانجام منجر به فروپاشي و سقوط اين فرقۀ نژادپرست و فاشیستی خواهد شد؛ مردم آذربايجان و ايرانيان ترک و ترک زبان، با آگاهي كامل به اصالت و هويت ايراني خود، كم‌ ترين اعتنا و توجهي به فريبكاريها و القائات پان‌تركيست‌های وطن‌فروش و اشرار تجزیه طلب نكرده‌ و همۀ نقشه‌های شوم آنان را عقيم خواهند گذاشت.