Skip to main content

هر ایرانی میهن پرست باید

هر ایرانی میهن پرست باید
Anonymous

هر ایرانی میهن پرست باید بداند که فکر تجزیه ایران از دستگاه پلید حزب توده و دولت بلشویک ریشه گرفته است . تجزیه طلب امروز در شکل خواستهای غربی و دولت صهیونیست و باکو انکارا جلوه میکند . نژاد پرستی عریان این عناصر هدفی جز نابودی ایران و ایجاد دولت % 100ترک و جنگ با همسایگان و نابودی مردم ایران ندارد . به این گفته لوائی توجه کننیم که مینویسد ..( جغرافيا و زبان در تاريخ مبارزات آزربايجان محورى ترين موضوعات هستند).
معنای این حرف یعنی اشغال نظامی ایران و از بین بردن زبان تاریخی مردم . با این فاشیسم نوپای ترک باید مبارزه بی امان کرد . ما وظیفه خود را میدانیم ولی نظام حاکم باید اقدامات ضد تجزیه طلبی خود در شکل ایجاد شهرک های صد هزار نفری در مرز ایران و ازربایجان و کم کردن تعداد شهروندان تهرانی مشهدی اصفهانی و همدانی و

کوچانیدن انها به ازربایجان مانع هرگونه خیانت ملی پان ترکان شود . دادن هر گونه مسئولیت مهم و کلیدی به عناصر تجزیه طلب پانترک و چپی توده ای خیانت به مردم ایران است . پان ترک اکنون سلاحی بدتر تر از بمب اتم در خدمت سازمانهای جاسوسی غرب است . شاد روان اقای ایت الله شریعتمداری تبریزی خود از مخالفان این فرقه ضاله تجزیه طلب فرقه چی بود .