Skip to main content

چه کسی دروغ میگوید ؟ حزب

چه کسی دروغ میگوید ؟ حزب
Anonymous

چه کسی دروغ میگوید ؟ حزب توده همانند فرقه پیشه وری ساخته و پرداخته دولت بلشویک بود و هدف انها انقراض سلطنت در ایران و ایجاد حکومت وحشت کومونیستی بود که خوشبختانه موفق نشدند . در اسناد حزب توده میخوانیم که حزب توده از اتحاد داوطلبانه خلقها سخن میگوید یعنی به دفاع از تجزیه ایران بر خاسته است . حال اگر خلقها نخواستند نامی جز تجزیه ندارد یا اینکه حز ب هم به اذربایجان قشون کشی میکند که مسکو اجازه نمیدهد .. لازم به تذکر است که اقای بامدادن خود را توده ا ی نمیداند ولی یک کومونیست مدافع ارتجاع رجوی است . شاد باش حزب توده به فرقه پیشه وری خود بسیار گویاست .(((










(هموطنان گرامی!
بیش از هفت دهه از استقرار حکومت ملی در آذربایجان به رهبری سید جعفر پیشه وری می گذرد. جنبش ۲۱ آذر سال ۱۳۲۴ خلق آذربایجان، سر آغاز نوینی برای آزادیخواهان ایران بود که با بسط و گسترش آن در دیگر نقاط کشور می توانست به تسلط استبدادی و ارتجاعی حاکم بر کشور برای همیشه خاتمه دهد و راه را برای پیشرفت و ترقی میهنمان هموار کند.

در تاریخ مبارزات خلقهای ایران این اولین بار بود که یکی از خلقهای ساکن میهنمان توانست با یک جنبش توده ای و فراگیر به حق تعیین سرنوشت خود دست یابد و دولت خود مختار خود را تاسیس نماید. حکومت ملی آذربایجان به رهبری پیشه وری و با حمایت همه اقشار و طبقات جامعه توانست با کمترین امکانات بزرگترین دستاوردهای مردمی را ایجاد کند. حکومت ملی در طول کمتر از یک سال چنان تحول عظیمی در عرصۀ سیاست، اقتصاد، فرهنگ و آموزش بوجود آورد که تحسین دشمنانش را نیز بر انگیخت. بدیهی است ارتجاع داخلی و امپریالیسم جهانی، دشمنان قسم خوردۀ مردم، که بر اثر این جنبش لطمه های شدیدی بر منافع آنان وارد شده بود، نمی توانستند ادامۀ آن را تحمل کنند. به همین دلیل ، این جبهه نا مقدس تمام قدرت اهریمنی خود را بکار بست تا جنبش ۲۱ آذر که بخش جدائی ناپذیری از جنبش سراسری مردم ایران بود، با ناکامی روبرو گردد. با سرکوب خونین حکومت ملی آذربایجان، یک باردیگر، راه برای تسلط هر چه بیشتر بر سرنوشت کشورمان هموار گردید. تصادفی نیست که امپریالیست های انگلیس و آمریکا که برای سرکوب حکومت ملی آذربایجان به یاری ارتش شاه شتافتند و مردم را به خاک و خون کشیدند، سازمانگران کودتای ننگین مرداد ۱۳۳۲ نیزبودند.)