Skip to main content

"علی ساوالان"

"علی ساوالان"
Anonymous

"علی ساوالان"

شما باید در نظر بگیرید در خصوص این فریباکسیون همه‌ی فعالان ملی مثل شما فکر نمی‌کنند همانگونه که شما برای موافق بودن با آن دلیل یا دلایل خاص خود را دارید دیگران هم برای مخالفت با آن دلیل یا دلایل خاص خود را دارند.

فعالان ملی به جای افتادن به جان همدیگر به علت این فریباکسیون دست‌ساز رژیم فاشیست جمهوری عسلامی، صرفنظر از آنکه موافق و یا مخالف این فریباکسیون کذایی می‌باشند تعامل دوستانه‌ی خود را با همدیگر حفظ نمایند اما متأسفانه افرادی مانند شما، گردانندگان تلویزیون گوناز و ... با تخریب مخالفان می‌خواهند آنچه خود در مورد این فریباکسیون می‌اندیشند را به مخالفان آن دیکته نمایند.

حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی، حرکتی با گستره‌ی وسیع بوده که طیف‌های مختلفی از فعالان با تفکرات گوناگون خود را به آن متعلق می‌دانند نباید با «خودیزه نمودن» حرکت ملی آن را به «محفل شخصی» تبدیل نمود.

ایده‌ی جناب لوایی هم در خصوص وابسته بودن این فریباکسیون به «عیرانیت ف-ا-ر-س-ی» کاملاً منطقی می‌باشد که افتضاحی که پزشکیان در اورمیه به بار آورد نیز کاملاً آن را تأیید می‌نماید. کسانی که با نظر جناب لوایی مخالف می‌باشند بهتر است بدون تخریب با به میان انداختن مسائل شخصی‌ نظر وی را نقد نمایند.

متأسفانه فعالانی مانند شما اندیشه را با اندیشه پاسخ نداده و با روی آوردن به تخریب احساسی از طریق پیش انداختن مسائل شخصی، کاملاً دشمن شاد کن شدید.

نباید هرگز این موضوع حیاتی را فراموش نمود که رژیم فاشیست جمهوری عسلامی بزرگترین دشمن حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بوده و از نفوذ این رژیم پلید و مکار در حرکت ملی و به دست گرفتن کنترل آن از طریق مزدورانش و در نهایت محو و نابود نمودنش همواره باید ترسید. حفظ شدن استقلال حرکت ملی یک اصل تغییرناپذیر می‌باشد. حرکت ملی اگر در تله‌ی بازی‌های فریبکارانه‌ی رژیم جمهوری عسلامی گرفتار شود خسارت بسیار بزرگی را متحمل خواهد شد.

ماهیت خصمانه‌ی رژیم جمهوری عسلامی در قبال حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی هرگز قابل تغییر یافتن نیست و بازی در زمین آن هم یقیناً برای حرکت ملی بدون هزینه نمی‌تواند باشد و به همین خاطر داستان جنگ تروا در مورد حیله ونیرنگی که یونانیان برای ورود به شهر تروی از طریق اسب چوبی معروف به کار بستند را نیز هرگز فراموش نمایید.