Skip to main content

ارزو خوبست، ولی اگر تحققش

ارزو خوبست، ولی اگر تحققش
Anonymous

ارزو خوبست، ولی اگر تحققش مبنی بر این است چه قددر واقع بینانه و عقلانی باشد.
آرزوی من سال خوب باری جهانیان و ایرانیان است. خوشبختی عامه مردمف در نهایت خوشبختی همه انسان نیکومنش است.
اما بدانید و من میخواهم اینجا واقعیاتی بگویم و امیدوارم دیگران بدانها توجه کنند و بازنشر و تحکیم و تعمیق و توسعه بدهند این نظرات مرا:
میدانید 30 نفر از اپوزیسیون نامه به ترامپ نوشتند و خواستار ترحیم شدند! عده ای ان را محکوم کردند. رژیم هم پریشان گذشته هتاکی کرد!؟ عوامل رژیم که میگفتند تحریم کاغذپاره است حتی از یک نامه میترسند! تحریمها مثر بوده ولی پدر ملت را هم دراورد!
ملت ایران بیشتر از رزیم زیان دید.
اخر عوامل رژیم که معاش و رفاهشان به این چیزها بند نیست. ان قدر دزدیند تا چند نسل بخورند تمام نمی شود. دور زدن ترحیم و قاچاق را خوب لندند. نه مبارزان آزادی و دمکراسی، رژیم با ترحیم ملت ایران از پای در نمیاد.

تجربه این چندسال ثابت کرد نظام ولایت فقیه و سیستم فاسد و ظالمش با ترحمی از میان می رود.
از طرفی بایست خییل ساده لوح باشیم که ابرقدرتها برای ملت ایران کاری بکنند. اگر اینان واقعا طرفدار حقوق بشر و دمکراسی و آزادی ملتها بودند که به مرتجعین مستبد و سرکوبگر عربی منطقه تسلیحات نمی فروختند و در کشتار مردم منطقه مشارکت نمیکردند!
اما ما باید خوشحال شویم کشور با دنیا ارتباط برقرار کند. اگر نام دست از دشمن تراشی با غرب بردارد و روابط خوب شود و اقتصاد شکوفا، نباید نارحت شویم. مردم به اندازه کافی رنج و زجر کشیده اند. هرچند فراموشکارند ولی تا نسلها یادشان نمیرود این فرصت و نسل سوزیها و مفاسد مالی و مظالم رژیم ولایت فقیه را. تا نسل ها خواهند دانست حکومت اسلامی دروغ است. اسلام دین حکومکت کردن نیست مثل هر دینی دیگر. اگر حکومت اسلامی عرضه داشت که در همان صد راسلام نابود نمی شد!! و جایش را به خلافت و سلطنت نمیداد!!. اینها میراث تاریخی قرون وسطایی اند، در بهترین حالت میتوانند معنویت انسانهای بیچاره درمانی موقتی کنند. دین نمیتواند نجات بخش بشریت باشد. هرچند ما مجبوریم بر اساس منش لیبرال دمکراسی و حقوق بشر، به عقاید شخصی انسان بی احترامی نکینم.
مردمان ایران چاره ای ندارند، که دست به زانوی خود بزنند و خود بساط استبداد و ظلام و فساد حکومتی برچینند. هیچ کشوری و دولت خارجی برای انها این زحمت نخواهد کشید و ارگ هم برفرض محال کاری کند، توقع دارد!
البته این نظام ولایی، آن قدر دشمن درست کرده و آن قدر اکثریت دنیا و از جمله حکومتهای سکولار جهان ضربه زده تا نسل ها دشمن دارد و انها در شرایط لزوم به مردمان ایران کمک خواهند کرد!
این تنها کامنت من با این نام کاربری است.