Skip to main content

زمان و مکان در برابر ابنای

زمان و مکان در برابر ابنای
Anonymous

زمان و مکان در برابر ابنای بشریتف بی طرف است. در واقع جهان مظلوم در بارب رانسان ها هستند. نحسی در کار نیست. این برخی انسان ها منحوس امثال اسلام گراهای سیاسی کار هستند.
در همین سایت عوامل پلید و اهریمنی ولایی، به بهانه حمایت از تمامیت ارضی (خفا حمایت رژیم منحوس ولایی)، به کاربران این سایت فحاشی می کنند.
کوچک ترین اشتباه املایی و تایپی را دستاویز تمسخر قرار میدهند و در کمال تعجب این سایت منتشر می کند! اینها جنگ روانی عوامل گماشته بی وجدان و بی شرفها رژیم هستند.اینها در قتل های زنجیره دهه 70 و کشتار دهه 60 رحم نکردند به بی دفاع نویسنده و شاعر و روشنفکر و زندانی، برایشان چیزی نیست حتی بیاند فحش ناموسی بدهند. این سایت بداند، خوش خیالی و توهم برش ندارد که انتشار فحاشی های این جرثومه فساد و ظلم نظام ولایی و یدگرانی چون وهابی ها و سلفی ها و تروریست های قوم گراف اینها پشیزی برای انسانیت و ناموس

انسانیت قائل نیستند.
انیها قاتل هستند. ادم کش حرفه ای هستند. در وجود منحوس و نکبتشان رحم و شفقت نیست. به بیمار و زن و بچه و پیر و جوان رحم نمی کنند!
این افراد گماشته، در زندانها و بازداشتگاه انواع شکنجه های روحی ب ر زندانیان سیاسی و عقیدتی و دگرباش ها و دگراندشان اعمال می کنند. برایشان مثل آب خردن است فحاشی و توی این کار بسیار ماهر هستند و آموزش دیده.
متاسفانه شاهد تحقیر جنسی بودم در این سایت چند وقت پیش. به کاربری اهانت و تحقیر شد. به او نسبت همجنس گرایی دادند و هم او همجنس گراین تحقیر کردند. این جا ماهیت پلید ضدانسانی ان شخص دگرباش ستیز عیان شد و سایت کوتاهی کرد!!!
ما از مذهبی تروریست چه قدر باید ضربه به خوریم؟! در سایت های اپوزیسیون از دست این تررویست های بی رحم و ظالم اسلام گرا در امان نیستیم! حقیقتا این اینها توحش قرون وسطایی شان با دهشت افکنی همراه است. کشوری به سارت گرفته اند، میخواهند فضای مجازی هم با تروریسم سایبری به گند بکشند. میخواهد دگرباشان و دگراندیشان در فضای هم سرکوب کنند این جلادان ضد بشری!
انواع جنگ روانی.
وقتی من نوعی میایم کامنت انتقادی علیه قوم گرا یا استبداد حاکم می نویسم از کوچک روزانه سعی می کنند جنگ روانی انجام دهند و ضربه روحی وروانی بزند. گاهی به این سایت مراجعه می کنم ناچار می شویم تا چند روز اصلا قید اینترنت بزنم از بس که توی این سایت به فدارلیست ها وحدت گرا و دمکراسی خواهان و ایران دوستان واقعی اهانت می شود.
واقعا بیشتر دو-سه روز نمی شوداین سیت مطالعه کرد متاسفانه.
انتقادپذیری، رهگشای پیشرفت خواهد بود.
اینده کشور ما، توسط همه مردم در نظام فدرال لیبرال دمکراسی ممکن است. این براحتی به دست نمی اید. باید نسلی زحمت کشید. شاید عمر ما کفاف ندهد. این بار درست اجرهای دیوار رژیم نوین دمکراسی کذاشت. اشتباهات گذشته از جمله مشروطه، نهضت ملی شدن نفت و انقلاب ارتجاعی 1357 تکرار نشود. باز دروغ گویان و فرصت طلبان انقلاب مردمی را از ملت ایران نه دزدند.
دائما با هویت های جعلی، به ترک و فارس و عرب... توهین می شود و میخواهند نفرقه و مفرت پراکنی کنند! البته گاهی برخی افراد -ناخواسته- عصبانی می شوند ولی بعد میایند عذرخواهی می کنند . حساب این افراد با انهایی که عامدا این کار می کنند و مزدوری می کنند فرق دارد.
تشکر از توجه.