Skip to main content

هدف نویسنده‌ی مطلب صرفاً

هدف نویسنده‌ی مطلب صرفاً
Anonymous

هدف نویسنده‌ی مطلب صرفاً القای تخیلات خودش می‌باشد و بس. ایشان برای لحظه‌ای هم که شده نخواسته است فکر نماید که به علت گسست شدید هویتی تحت سرکوب بیرحمانه‌ی فاشیسم ف-ا-ر-س در عیران، جان ملت‌های غیر ف-ا-ر-س، بویژه ملت تورک آزربایجان جنوبی به لبش رسیده و سر داده شدن شعارهایی مانند "خلیج عربی"، "مرگ بر ف-ا-ر-س" و غیره طبیعی‌ترین پاسخ ممکن به دجالیت فاشیسم ف-ا-ر-س در 100 سال اخیر می‌باشد.

اینکه به دلایل سیاسی-امنیتی مدیریت «تیراختور» را به سپاه پاسداران داده‌اند تا به زعم خود تحرکات ناسیونالیستی را در بین تورک‌های آزربایجان جنوبی کنترل نمایند بهیچوجه به این معنی نیست که هواداران دهها میلیونی این تیم نیز تحت کنترل سرکوبگران سپاه پاسداران رژیم «فارسلامی» قرار دارند بلکه هواداران تیراختور در چند سال اخیر با سر دادن شعارهای ملی همواره سپاه سرکوبگر پاسداران، اطلاعات و غیره را عاصی نموده‌‌اند.

هواداران تیراختور بارها و بارها به علت اینگونه شعارها توسط چماق‌داران سپاه پاسداران رژیم «فارسلامی» تهدید شده‌ و یا در استادیوم مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و یا با دستگیر شدنشان برای مدتهای طولانی در سیاهچالهای رژیم «فارسلامی» زندانی شده و در دوران حبس مورد شکنجه‌ی شدید قرار داشته‌اند.

ربط دادن شعارهای هواداران تیراختور به سپاه پاسداران و اطلاعات رژیم «فارسلامی» در راستای همان «توهم توطئه‌»ی معروف صورت گرفته و با نادیده گرفتن بحران هویتی در عیران، به سادگی می‌خواهد صورت بحران اتنیک در عیران را حذف نماید.

تا زمانی که حکومت ف-ر-س-ی در عیران جریان داشته، عیران مساوی با ف-ا-ر-س قلمداد شده و ملت‌های غیر ف-ا-ر-س، علی‌الخصوص تورک‌های آزربایجان جنوبی تحت سرکوب و تحقیر بیرحمانه‌ی فاشیسم ف-ا-ر-س قرار دارند سر داده شدن شعارهایی مانند «خلیج عربی»، «مرگ بر ف-ا-ر-س» و حتی «مرگ بر عیران» واکنشی کاملاً طبیعی می‌باشد. کسانی که توانایی درک ریشه‌های تبلور این شعارها را ندارند به جای «توهم‌پراکنی» بهتر است مشکل فکری خود را حل نمایند و گرنه با «توهم‌پراکنی» در قالب چنین نوشته‌هایی کسانی که چنین شعارهایی را سر می‌دهند هیچگونه تغییری در رویه‌ی خود به وجود نمی‌آورند چرا که برای سر دادن اینگونه شعارها دلایلی کاملاً منطقی دارند.